"De politie heeft in het Nederlandse Alphen aan den Rijn vier minderjarige meisjes aangehouden op verdenking van poging tot zware mishandeling. Een 16-jarig meisje duwde een 67-jarige fietser in de sloot, de andere meisjes hielden haar niet tegen. De man kon niet op eigen kracht uit de sloot komen. Andere jongeren hielpen hem uit het koude water. Na een tip kon de politie de meisjes van tussen de 14 en 17 jaar aanhouden. De 16-jarige zei dat ze de man uit verveling in het water had geduwd."
Wat lees ik hier allemaal in mijn belgische krant over de jeugd in NL straffe meiden daar zeg, gaat ie daar nog een beetje ja? Hebben jullie hier ook ervaringen mee? Misschien een onderwerp om eens bij na te denken...
Pff, wat asociaal zeg! Ik snap echt niet dat je zoiets doet, en al helemaal niet omdat je je 'gewoon verveelt'. Echt erg aso! Gelukkig heb ikzelf geen ervaringen met zulke dingen hier in de buurt ofzo.
Jeetje, het moet niet erger worden zeg! Hoe kan zoiemand dat in zijn hoofd halen. Ik kan mij daar echt kwaad om maken, het is zo sneu als je zoiets doet. Lekker asociaal, Hopen dat ze een zware straf krijgt, het liefst nog een strafblad voor mishandeling of poging tot moord.
Uit verveling een bejaarde in de sloot duwen??? Het moet toch niet gekker worden zeg! Blijkbaar hebben ze niks beters te doen met hun tijd. Die verdienen een heel lange taakstraf, dan hebben ze de tijd niet meer om zich te vervelen.
gelijk opsluiten of wat dan ook ... je bent gewoon ziek als je zoiets iemand flikt. Het is nu nog goed afgelopen , maar had niet willen weten wat er was gebeurt als de sloot dieper geweest was , of als niemand de man had geholpen. Direct goed straffen .... heel goed straffen !
belachelijk.. zoiets nog niet meegemaakt hier in de buurt, zou ik ook niet moeten zien.. vind het echt ziek.. die man had wel kunnen verdrinken, of onderkoeld kunnen raken..
Wat een associale trien zeg. Uit verveling iemand in de sloot duwen, waar zit je verstand. Als ik dat kind bezig gezien had, had ik haar persoonlijk zelf in de sloot geduwd.
Waar gaat het heen met de wereld tegenwoordig?? Hier in de buurt werden aan het begin van deze winter coniferen in de brand gestoken. Diezelfde jongeren (meende ik) hebben ook de scootmobiel van een bejaarde in de brand gestoken, ik meende dat dit uitliep tot huisbrand. Vreselijk dat zoiets gebeurt.!!