geoorloofd bokken,, brand op schip

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

DebseyJarig

geoorloofd bokken,, brand op schip

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-01-07 12:20

Eleionomae

Re: geoorloofd bokken,, brand op schip

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-07 13:06

who, das zeker heftig, nu maar hopen dat er niks engs is vrijgekomen aan stoffen!

Ann

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-07 13:37

Zo, dat is een flinke brand! Hopelijk valt de overlast voor de omwonenden mee.

Sandra_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-07 14:30

Nou ik woon ook in IJmuiden, maar merk er hier niks van? Zit toch errug dicht bij de plek van de brand. Ruik buiten ook niks ofzo maar dat kan kloppen de wind staat de andere kant op dus de grootste ellende gaat naar boven het kanaal.
Heb hier ook niets gehoord over ramen en deuren dicht ofzo maar ik heb wel begrepen dat het best serieus is allemaal.

ikisik

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-07 14:49

Klopt mevrouw San.. de brand is in de haven van Beverwijk, mensen uit IJmuiden merken er tot nu toe niets van.. Ik heb de informatie uit eerste hand van de brandweer.. Maar hou je raampje maar dicht, zeker de mensen uit Assendelft en die kant op... daar staat de wind namelijk naar toe..

DebseyJarig

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-01-07 14:49

nou ik had er vanmorgen toch serieus waar last van Knipoog
nu inderdaad niet meer maar op radio velsen werd het wel aangeraden om de deuren en ramen dicht te houden :S

ikisik

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-07 14:51

Inmiddels is het sein 'grip 3' gegeven, een schaal die de ernst van de situatie aangeeft. Maximaal is grip 4. In de Regionale Alarmcentrale aan de Zijlweg in Haarlem is een crisiscentrum ingericht. Als de brandweer besluit dat het noodzakelijk is om het gebied te evacueren, zal het volledige industrieterrein van Velsen en Beverwijk, inclusief het terrein van de Bazaar worden ontruimd. Op dit moment is hier echter nog geen sprake van. Wel is inmiddels de N246 vanuit Zaanstad richting Beverwijk afgesloten ter hoogte van de pont naar Buitenhuis.

Jan Brakenhoff stuurde foto's van de rook op het industrieterrein Wijkermeer aan de Kanaalweg in Beverwijk. (bron webregio)