Haar vader heeft een Ipod met kleurenscherm gevonden toen hij in de auto wilde stappen en een "pakketje" ( Ipod in beschermhoesje) zag liggen.
Hij heeft de Ipod mee naar huis genomen, ( hij woont in een andere provincie dan hij de Ipod gevonden heeft) en is nu van plan om hem aan zijn vrouw te geven. Hij geeft het niet aan bij de politie, want nu hebben zij gewoon een keer een mazzeltje en had de eigenaar van de Ipod maar beter op zijn/haar spul moeten letten.

Ik vind het echt asociaal dat hij geen aangifte doet bij de politie! Ik bedoel, er is gewoon een regeling bij de wet goed gekeur dat die man de Ipod mee naar huis kan/mag nemen en als iemand zich na 1 jaar ( of was het 3 jaar???

Stel je voor dat die Ipod van iemand is die een jaar lang door weer en wind foldertjes heeft bezorgt en van dat verdiende geld dan nu eindelijk een Ipod kan kopen.... dan is het toch l*llig als het niet eerlijk wordt aangegeven bij de politie? Oké, misschien moet hij/zij wat beter op de eigendommen letten, maar toch vind ik het dan nog geen reden om het je maar toe te eigenen omdat "je dan ook een keer een mazzeltje hebt"

Nou goed, mijn mening hierover is duidelijk dacht ik zo, ik ben benieuwd naar die van jullie. Wat zouden jullie doen, aangifte bij de politie doen of lekker zelf houden?