(Mogelijke) dader Niki Verstappen vrij

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

SaskiaKur

(Mogelijke) dader Niki Verstappen vrij

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-01-07 18:05

Hallo Bokkers,

Na aanleiding van te weinig bewijs is de 'waarschijnlijke' dader van Niki Verstappen vrij gelaten. Het was wel bewezen dat hij de brieven had geschreven. Hij word opgenomen en krijgt proffesionele hulp.

Wat vinden jullie? Denken jullie dat hij de moordenaar is van Niki Verstappen? Of juist niet?

Groetjes,
Saskia

Sok

Re: (Mogelijke) dader Niki Verstappen vrij

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-07 22:29

Ik denk dat op zo'n manier roddels in de wereld komen.
Laat zulke zaken door de politie afgehandeld worden en laat deze speculaties gewoon.

Anoeska

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-07 11:42

Ik weet niet waar je dat nieuws vandaan haalt. Dit is wat ik op rtlnieuws.nl tegenkwam.

Citaat:
De man die onlangs zelfmoord pleegde bij de plek waar in 1998 de vermoorde Nicky Verstappen werd gevonden, heeft toch niets met de moordzaak te maken. Dat heeft de politie laten weten.
Ook het briefje dat op de locatie lag, bleek nutteloos. Het papier lag er al weken. Eerder werd door de politie nog over een mogelijke doorbraak gesproken.

De man zou in het briefje mogelijk de moord hebben bekend. Maar na onderzoek bleek dat niet het geval. De politie spreekt nu van een 'misverstand'.
Nicky (11) verdween in augustus 1998 tijdens een zomerkamp op de Brunssummerheide. Een dag later werd zijn lijk gevonden.

Misschien moet je geen dingen op bokt zetten 'van horen zegggen', maar alleen als je een duidelijk bron hebt.

Justy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-07 13:03

NM is niet bedoeld voor dit soort speculaties. Slotje dus.