Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MSQuincyTE schreef:Hij had het nummer sex bom toch gezongen of is dat weer iemand anders.
Het is niet leuk dat hij is overleden
Miemserik schreef:MSQuincyTE schreef:Hij had het nummer sex bom toch gezongen of is dat weer iemand anders.
Dat was tom jones![]()
Ik dacht eerlijk gezegd ook dat hij al lang niet meer leefde
Miemserik schreef:MSQuincyTE schreef:Hij had het nummer sex bom toch gezongen of is dat weer iemand anders.
Dat was tom jones![]()
Ik dacht eerlijk gezegd ook dat hij al lang niet meer leefde
Suzanne F. schreef:Eerste waar ik aan dacht is: James Brown is dead van Faithless.![]()
Sorry...
MSQuincyTE schreef:Hij had het nummer sex bom toch gezongen of is dat weer iemand anders.
Suzanne F. schreef:Eerste waar ik aan dacht is: James Brown is dead van Faithless.![]()
Sorry...
Storm_inc schreef:Suzanne F. schreef:Eerste waar ik aan dacht is: James Brown is dead van Faithless.![]()
Is niet van Faithless, maar van LA Style, een Nederlandse houseband
Douni schreef:MSQuincyTE schreef:Hij had het nummer sex bom toch gezongen of is dat weer iemand anders.
Sex Machine was van James Brown, misschien dat je die bedoeld?
Jammer dat hij overleden is, hij heeft veel betekend voor de muziek.
xKatleentjex schreef:Ik heb hem een paar jaar geleden nog aan het werk gezien op de Proms. Toen gaf hij zich nog op het podium alsof hij twintig was. Zal hij nu nooit meer kunnen doen. Spijtig, hij heeft veel betekend voor de muziekwereld.
Jurjen schreef:xKatleentjex schreef:Ik heb hem een paar jaar geleden nog aan het werk gezien op de Proms. Toen gaf hij zich nog op het podium alsof hij twintig was. Zal hij nu nooit meer kunnen doen. Spijtig, hij heeft veel betekend voor de muziekwereld.
Zeker, ontzettend vitale man ondanks z'n leeftijd. Echt spijtig dat hij is overleden.