Croftybom...

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

femskie

Croftybom...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-12-06 14:58

Nou ben ik boos... nou ben ik heel erg boos!! Boos!

Onze jonge labrador (16 weken) is de restanten van een zogenaamd crofty bom tegen gekomen tijdens zijn wandelingetje. En nu heeft hij zijn bek zodanig verbrand aan de T*** die in die bom zit, dat hij niet meer kan eten..We weten niet wat voor schade hij op de lange duur aan deze idioterie overhoudt.

Mijn moeder was gewoon met hem aan de wandel in Stiens (Frl)toen dit gebeurde. Ze had hem nota bene aan de looplijn en niet los of wat dan ook. Blijkbaar kan je je hond zelfs niet eens meer uitlaten in zo'n gat als waar mijn ouders wonen!

Gelukkig heeft mijn moeder de dader(s) aangesproken (ze had een vermoeden wie het zouden kunnen zijn Knipoog )en zij hebben toegegeven met die bommen te hebben geexperimenteerd op de plaats waar onze hond die rommel vond. We gaan de dierenartskosten dus verhalen op de etters en hun ouders. En ze moeten blij zijn dat ik niet in de buurt ben want ik ben heel erg boos.. Boos!

Oh, en het leuke is: mijn moeder let nu op frisdrankflessen met doorzichtige inhoud en heeft al gezien dat in het park waar ze vaak met de hond komt, meer van die dingen liggen! De hond kan dus maar heeeel kort worden gehouden en voortaan een plastic zak mee om die ellendige rotzooi uit de natuur te verwijderen voordat er nog meer ongelukken gebeuren.

Stel nou dat het een klein kind was? Die die troep in zijn of haar mondje stopt? Wat dan?
Wat vinden jullie hier nou van? Is dit bij jullie ook al zo?

Anoniem

Re: Croftybom...

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-06 14:59

wat een schoften die dat laten liggen Verward
er is ook al een ezel hieraan verwond,
kijk maar op de voorpagina van bokt

femskie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-12-06 15:02

Ja, dat zag ik..Arm beest: ben je 24 jaar oud en dan maak je dit mee. Wat een rotzakken zeg..

femskie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-12-06 15:03

Oh ja, mocht mijn boosheid hier verkeerd staan dan hoor ik het graag!

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-06 15:07

Is dat in nederland populair geworden ofzo. Die vrouw en de baby verbrand in het gezicht. De ezel allemaal gisteren gebeurd. En nu jou arme hond. Ze moesten ze allemaal is goed aanpakken

woofie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-06 19:13

tja, en voor een groot deel is de media hier mede verantwoordelijk voor....
bij stukken die ik in diverse kranten tegen kwam staan notabene de "recepten" voor het maken van zo'n crofty bom! Boos!

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-06 19:14

Media verantwoordelijk. Mag ik nog duizend keer het recpet zien en lezen. Zal ik het niet gebruiken hoor

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-06 20:08

Heel veel sterkte trouwens met je labrador

valerm

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-06 20:10

Ik mag het in de winkel niet meer verkopen tot na januari.En ook geen slagroomspuitpatronen omdat spuiten en slikken heeft laten zien dat je het kan inhaleren en dan gebruiken als lachgas.Inderdaad de media en slecht opgevoede kinderen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-06 20:12

Wat een vreselijke dingen zijn dat toch...
Ik hoorde het vandaag nog van een ezeltje die zo'n ding naar zich toegegooit kreeg..

Veirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-06 20:16

Croftybommen zijn idd in, simpelweg omdat al te vaak is voorgedaan hoe je zo'n ding moet maken en omdat je die dingen gewoon kunt kopen.

Sissavi

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-06 16:45

woofie schreef:
tja, en voor een groot deel is de media hier mede verantwoordelijk voor....
bij stukken die ik in diverse kranten tegen kwam staan notabene de "recepten" voor het maken van zo'n crofty bom! Boos!

Inderdaad dat vind ik ook echt idioot!! Al die kinderen gaan dat natuurlijk gelijk uitproberen die willen allemaal zien wat er gebeurd.. Mafkezen van de media..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-06 19:09

En het stomme is dus dat het ook echt vaak 12- t/m 16jarigen zijn die zo'n bommetje voor de 'lol' hebben gegooid en niet hebben nagedacht over de gevolgen.. bah Als ouders hun kinderen nou eens weer leerden respect te hebben voor mens en dier en na te denken over wat voor gevolgen al hun acties zouden kunnen hebben..

Ik hoop dat het gauw weer beter gaat met jouw hond zeg.. wat verrot als zoiets gebeurd

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-06 01:09

femskie schreef:
Oh ja, mocht mijn boosheid hier verkeerd staan dan hoor ik het graag!

Ik vind je boosheid volkomen terecht !!
Jeetje ik was denk ik ook in alle staten geweest, arm dier!!!
Crofty is echt levensgevaarlijk en super brandbaar op de huis.
Hoorde vandaag nog van de loodgieter dat hij het een keer in zn gezicht had gekregen,
ik zag het aan zijn brandwonden.

Ik heb echt geen woorden over voor dit soort mis en laag gedrag.

Ketaki

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-06 17:26

jaja, tegenwoordig zijn het allemaal van die misselijke streken.
je bent echt ziek om zoiets te doen

o0marije0o

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-06 17:34

Hier wordt ook de hele nacht vanalles opgeblazen / geexperimenteerd met allerlei troep. Pff t moet maar een keertje goed mis gaan. Ik snap t niet. Wij burgers moeten al die nieuwe prullebakken ophoesten door gemeentebelasting of wat dan ook. Maar is het misschien niet handiger om elke nacht een paar blauwe mannetjes de straat op de gooien die de daders proberen te vinden? Voorkomen is beter dan genezen. Snap niet wanneer anderen dat eens in gaan zien.
Nederland grijpt altijd pas in als je het NOS journaal erbij haalt, en er dus al doden/ernstig gewoden gevallen zijn.

timokyana

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-06 17:34

jeetje meis, wat erg voor je hond. Hoe is het met hem?Kan hij wel iets eten?
Verschrikkelijk, ik denk ook mede dat de media verantwoordelijk is, wie legt er nu uit op tv hoe zo'n bom te maken???
Tuurlijk ligt het ook aan jezelf maar een paar opgeschoten pubers (kids wathever) die niet verder nadenken over eventuele gevolgen maken er maar weer gebruik van zie je wel......
Beterschap voor je labje,hoop dat hij er niets aan overhoud. Ach gut

Ketaki

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-06 17:35

pas als de 1e mens eraan overlijdt komt er pas een actie, of gaat dat tegenwoordig niet zo meer?

Marieke_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-06 17:09

Ik snap niet hoe iemand het in zn hoofd haalt om zo'n bom te maken? Moet er toch een draadje (of een aantal draadjes) bij zo iemand los zitten... Heel veel sterkte met je hondje!