Onze jonge labrador (16 weken) is de restanten van een zogenaamd crofty bom tegen gekomen tijdens zijn wandelingetje. En nu heeft hij zijn bek zodanig verbrand aan de T*** die in die bom zit, dat hij niet meer kan eten..We weten niet wat voor schade hij op de lange duur aan deze idioterie overhoudt.
Mijn moeder was gewoon met hem aan de wandel in Stiens (Frl)toen dit gebeurde. Ze had hem nota bene aan de looplijn en niet los of wat dan ook. Blijkbaar kan je je hond zelfs niet eens meer uitlaten in zo'n gat als waar mijn ouders wonen!
Gelukkig heeft mijn moeder de dader(s) aangesproken (ze had een vermoeden wie het zouden kunnen zijn

Oh, en het leuke is: mijn moeder let nu op frisdrankflessen met doorzichtige inhoud en heeft al gezien dat in het park waar ze vaak met de hond komt, meer van die dingen liggen! De hond kan dus maar heeeel kort worden gehouden en voortaan een plastic zak mee om die ellendige rotzooi uit de natuur te verwijderen voordat er nog meer ongelukken gebeuren.
Stel nou dat het een klein kind was? Die die troep in zijn of haar mondje stopt? Wat dan?
Wat vinden jullie hier nou van? Is dit bij jullie ook al zo?