Het kabinet kan niet meer vallen

Dit is wel een uitzonderlijke situatie zeg!
Het lijkt wel een boktrel

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sammie schreef:Nee maar dan 'stappen' ze weer op en dan vraagt Bea of ze toch nog willen verder regeren ter wille van het land
sronnie schreef:Nog een demissionair kabinet wat regeert tot het nieuwe kabinet vormt, ik weet niet of dat wel zo zinvol is.
Arabesk schreef:Of ze emigreert naar een warm land en laat Wimpie het oplossen.volgens mij wordt Bea onderhand kierewiet van NL. Nog even en ze gaat in de tweede kamer zitten 'en nu is het over met dat ge***, aan het werk iedereen!'
Arabesk schreef:er loopt al een topic over Verdonk. Het gaat mij meer om de vreemde situatie die er nu is. Een motie van wantrouwen, wat meestal leidt tot de val van een kabinet, maar het kan niet meer vallen hahaha
Arabesk schreef:Zou het technisch mogelijk zijn dat er door deze situatie nieuwe verkiezingen worden uitgeschreven?
Visconti schreef:Van mij mag verdonk opstappen, dat mens zorgt echt alleen maar voor problemen...
Visconti schreef:Van mij mag verdonk opstappen, dat mens zorgt echt alleen maar voor problemen...
runningkawa schreef:Van mij mag ze blijven en moet de rest zich eens niet zo aanstellen en eens aan het werk gaan.
joostvangestel schreef:Verdonk af laten treden was volgens mij ook geen optie.