Verzekeringen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Neverhere

Verzekeringen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-12-06 23:27

Als er toch geldbeluste instellingen zijn zijn het wel verzekeringen. Ik heb zo'n hekel aan instanties die elke menselijkheid uit het oog verliezen omdat geld altijd belangrijker is.

Hoor net op Radar met het uitdelen van de warme danwel koude douche een vrouw vertellen dat ze een man te water zag. Ze riep haar zoon (was het geloof ik), die bedenkt zich niet, duikt het water in en redt de man.
Alleen had hij zijn mobieltje in zijn zak en ja, die kon niet zo best tegen de heldhaftige natte duik en gaf direct de geest.

Mevrouw de WA verzekering gebeld om te horen of het mobieltje door hen vergoed werd krijgt te horen: 'Nee, mevrouw. Niemand heeft uw zoon opdracht gegeven om in het water te duiken dus die kosten worden niet vergoed' Bloos! Bloos! Bloos!

We hebben het hier over het redden van een mensenleven!!!!!!!!!!!
Die jongen is een held en zou een gouden mobieltje moeten krijgen met de inscriptie 'redder in nood', een koninklijke onderscheiding! Maar nee, niemand had hem opdracht gegeven in het water te springen dus hij wordt niet vergoedt

Mevrouw beldt vervolgens de provider die binnen 1 maand een berichtje stuurt dat haar zoon bij het filiaal in zijn buurt een nieuw mobieltje mag komen halen.

Godzijdank zijn er nog instanties/bedrijven die het wél kunnen waarderen dat iemand zich niet om materiele zaken bekommert voordat hij een mens redt.

Verzekeringen Misselijk Hamer

LDRD

Re: Verzekeringen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-06 10:49

Ben wel benieuwd welke verzekeraar dat dan is.

In principe valt dit namelijk gewoon onder de dekking van de AVP op grond van zaakwaarneming.

Mistic

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-06 10:55

Allereerst geweldig dat die man het water in is gesproken om de andere man te redden. Go jij! Go jij! Die man verdiend een lintje.

Verder erg fijn dat de provider wel heeft meegewerkt.
Ik noem het handelen van de verzekeringsmaatschappij echt klachtwaardig.

Neverhere

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-12-06 11:56

LDRD schreef:
Ben wel benieuwd welke verzekeraar dat dan is.

In principe valt dit namelijk gewoon onder de dekking van de AVP op grond van zaakwaarneming.

Wie de verzekeraar is werd helaas niet gezegd. Ik zou graag een ijskoude douche aan hen uitdelen in elk geval.
Of het onder een bepaalde dekking zou vallen durf ik niet zeggen heb de ballen verstand van verzekeringen maar alleen al vanwege het feit dat die jongen dus heel beperkte materiele schade heeft opgelopen door het redden van een mens en dan zo te reageren!
Gaat me echt boven m'n pet.

LDRD

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-06 12:19

Daarom vraag ik ook welke verzekeraar het is, want je hebt ze er inderdaad bij....

Maar probleem is dat de goeden daaronder moeten lijden, negatieve zaken hebben altijd meer uitstraling dan positieve helaas. Verdrietig

Overigens dus dom van Radar, want als ze het woord 'zaakwaarneming' hadden geroepen was het waarschijnlijk alsnog netjes vergoed.

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-06 12:50

Ik snap wel dat de verz de tel niet vergoed. Hoewel het wel netjes zou zijn geweest om het wel te doen bij iemand die het leven v n ander redt. Miss dat t onder de verz van de geredde persoon wel was gelukt...?
Top dat die profider zou charmant was om een telefoon te schenken aan deze held.