Man twee kilometer onder tram meegesleurd

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Man twee kilometer onder tram meegesleurd

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-06 14:59

[***] - Op het tramtraject tussen Vlaardingen en Rotterdam heeft zich zaterdagochtend rond zes uur een bizar ongeluk voorgedaan. In [***] werd een 27-jarige inwoner van die stad door een tram gegrepen en vervolgens ruim twee kilometer meegesleurd. Tijdens de rit raakte het lichaam van de Schiedammer zwaar verminkt.

Het is nog onduidelijk of het slachtoffer is aangereden door de tram of al op het spoor lag of zat toen de tram passeerde. Onderzocht wordt of de man door de tram is doodgereden. Een politiewoordvoerder spreekt van een ’tragisch ongeval’ en sluit een misdrijf uit.

Vast staat dat de 27-jarige Schiedammer ter hoogte van de wijk Tuindorp op het door bosschages afgeschermde, en daardoor donkere deel van het traject door de tram is gegrepen. De bestuurster heeft tegenover de politie verklaard wel ‘iets’ te hebben gevoeld, maar bij een inspectie van de tram zou zij niets opmerkelijks hebben gezien.

Het levenloze en zwaar verminkte lichaam van de man werd rond zeven uur tussen de tramsporen bij de kruising van de Burgemeester van Haarenlaan met de Parkweg gevonden door de bestuurder van een tram die vanuit Rotterdam naar Vlaardingen reed.

Naar aanleiding van de verminkingen en gezien het feit dat de man bijna geen kleren meer aan had, werd snel duidelijk dat het slachtoffer een flink eind door de tram was meegesleurd. Uit het sporenonderzoek kon worden geconcludeerd dat het slachtoffer zo’n twee kilometer terug moest zijn geraakt door de tram. Nadat de Technische Opsporingsdienst van de politie haar onderzoek had afgerond, werden door de brandweer delen van het spoor schoon gespoten.

Diezelfde avond is door de Technische Ongevallendienst van de RET op het traject een reconstructie uitgevoerd. Over de toestand van de betrokken trambestuurster is nog niets bekend.

http://www.ad.nl/rotterdam/waterweg/article891277.ece
http://www.ad.nl/rotterdam/waterweg/article894069.ece

Verschrikkelijk hoe zoiets kan gebeuren. Die man is waarschijnlijk nog wel een keer dood geweest (ok, klinkt hard, zo bedoel ik het niet), maar de nabestaanden... Lijkt me zo moeilijk voor ze, een familielid/goede vriend die in kleine stukjes begraven moet worden... Verdrietig

Hij zou ook maar voor jouw tram hebben gelegen..

Cassia

Re: Man twee kilometer onder tram meegesleurd

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-06 15:03

Bloos! Is dat echt gebeurd (domme vraag) ...
Dit is gek maar eigenlijk kan 'niemand' eraan doen...

Sterkte voor de nabestaanden Lachen !

EvaC

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-06 15:03

Ik las het vanmorgen ook in de Spits, maar daar stond maar een heel klein stukje in. Er stond alleen dat de man waarschijnlijk aan was gereden door een tram en dat er nog niet bekend was of hij al dood was voordat hij door een tram werd overreden.

Maar het is idd heel vreselijk voor iedereen die erbij betrokken is. Ik vraag me alleen af hoe de man dan op het spoor terecht is gekomen.

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-06 15:05

Wat erg... ook voor de trambestuurder die hem gevonden heeft! Ik zou heel erg schrikken...
Maar dat zoiets kan gebeuren, 2 km is lang!

Mayflower_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-06 15:07

Gadverdamme! Dit lijkt wel een scene uit een of andere horrorfilm Scheve mond
Heel erg dat dit gebeurd is.. Ik wou het lijk dan ook niet zien denk ik als het een familielid/vriend van mij was. Dan nam ik hem wel in gedachten van hoe hij was.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-06 15:08

EvaloveSandy schreef:
Ik las het vanmorgen ook in de Spits, maar daar stond maar een heel klein stukje in. Er stond alleen dat de man waarschijnlijk aan was gereden door een tram en dat er nog niet bekend was of hij al dood was voordat hij door een tram werd overreden.

Maar het is idd heel vreselijk voor iedereen die erbij betrokken is. Ik vraag me alleen af hoe de man dan op het spoor terecht is gekomen.

Tsja.. Misschien was het wel zelfmoord.. Maar dan vraag ik me af waarom je niet onder de trein gaat liggen. Lijkt me iets "effectiever".

BounceBabe

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-06 16:02

Gatverdamme wat een nare dood moet dat geweest zijn!

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-06 16:18

He bah, hoop echt dat hij al dood is geweest voordat de tram heem greep. Twee kilometer meegesleurd worden en ondertussen een keer dood gaan is verschrikkelijk.. Scheve mond

Eejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-06 17:10

Verschikkelijk !!!
Hier in de buurt is 2 jaar geleden ook tweemaal iemand onder de trein GESPRONGEN!!! EXPRESS ! zelfmoord , jongens van 8 (!) en 16 (!) Verschikkelijk voor de nabestaande en ouders Scheve mond
Zeker of je niet weet of dit ook een zelfmoordgeval was ofniet Ach gut En dan als nog is het super erg !

Kieffer

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-06 20:23

Ik las het in de Spits, die lijn is vlakbij mij...
Ik hoop dat hij vrij snel is overleden, meegesleurd worden door een tram lijkt me geen pretje.

Happinez

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-06 20:27

Brr krijg kippevel bij het lezen van dit bericht !
In 1 woord vreselijk ....

milo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-06 21:21

oooh jekkes.. mijn paps maakt trams, en hij zegt dat je er niet meer snel onder kan komen, maar áls je er onder komt,je de klos bent.

mijn opa heeft vroeger iemand overreden. zelfmoord. nou mijn opa was er kapot van. gelukkig zei die vriend van hem dat mijn opa zich niet schuldig moest voelen.
Ik leef mee met de trambestuurder.

Mariel89

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-06 12:53

jeetje.. das niet bepaald n relaxt idee Scheve mond

en idd, ik leef ook mee met de trambestuurder. vreselijk als je zoiets overkomt.

sjorsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-06 12:55

Jeetje, een vreselijke manier om aan je eind te komen en ook vreselijk voor die trambestuurder

Maaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-06 13:01

Ik hoorde het gisteren ook..
Die lijn ligt echt 2 min. van mijn huis af..

Echt heel erg wat er gebeurd is, verschrikkelijk, ook voor de bestuurder..

LiNdA1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-06 22:26

Vreselijk voor alle betrokkenen en nabestaanden!

Allejandro

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-06 09:42

Gadver!
Echt verschrikkelijk ... Scheve mond