Gisteravond ging de telefoon. Mijn broer. Hij vertelde dat hij een ongeluk had gehad, hij was zelf gelukkig wel helemaal ongedeerd. Hij was op weg terug naar huis, toen er plotseling een vrachtwagen naar links kwam. Zonder knipperlicht. Mijn broer reed erlangs en kon geen kant op. De vrachtwagen drukte hem helemaal tegen de vangrail aan. Hij wist er verder niet veel meer van, behalve dat hij over de kop is gegaan en dat hij achterstevoren op de andere rijbaan terecht is gekomen. Hij heeft met zijn voeten de vooruit ingetrapt en is er toen uitgeklommen. Hij mailde ons net een paar foto's die de politie van zijn auto gemaakt heeft, en het is echt ongelofelijk..Er is niks meer van over. En mijn broer heeft niks! Hij heeft een kleine bult op zijn hoofd, en een sneetje in zijn vinger, dat is alles.
Volgens mij mag ik van geluk spreken dat ik mijn broer nog heb.. Ik vind het wel verschrikkelijk dat ik hem nu niet kan zien, hij komt over twee weken met zijn vriendin hierheen voor Kerst, dus het duurt niet meer zo heel lang voor ik hem zie..
Pff, ik moest dit even kwijt 
Het artikel op internet:
http://www.eindhovensdagblad.nl/regio/article905575.ece