Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lusitana schreef:Niet iedereen heeft een mobieltje en vervolgens moet je daarvoor ook wel een antenne in de buurt hebben en je batterijen moeten het doen. Bij koude werken die trouwens toch al slecht.
droefje schreef:ja en iedereen heeft zo'n jas aan als ze aan het autorijden zijn.![]()
oke, dat je zoiets aan hebt tijdens het skien, dat is logisch.
al jij ingesneeuwd bent, dan heeft je telefoon ook geen ontvangst meer.
moeder en kinderen hebben echt een engel op hun schouder gehad, dat ze er heel huids uitgekomen zijn.
brr je zou het zelf maar meemaken. moet er niet aan denken.
gr
Whiz schreef:Je hebt toch mobiele telefoon? Met GPRS. Infrarood zendertjes. Alle mogelijke manieren om gevonden te worden. Kun je toch bijna niet meer een week zoek zijn.
Adriana schreef:Nederland mag dan misschien dichtbevolkt zijn en overal gps zendmasten hebben maar zo is het lang niet overal. Ik weet niet waar ze precies zitten in de US maar je hebt in sommige staten ook bergketens en die houden ook de signalen tegen. Ik hoop dat ze de vader vinden!
Citaat:SAN FRANCISCO - Negen dagen na hun vermissing zijn een vrouw en haar twee kinderen gered uit een besneeuwd berggebied in het zuidwesten van de Amerikaanse staat Oregon. Het gezin uit San Francisco was met de auto verdwaald na het missen van een afslag.
Adriana schreef:Nederland mag dan misschien dichtbevolkt zijn en overal gps zendmasten hebben maar zo is het lang niet overal. Ik weet niet waar ze precies zitten in de US maar je hebt in sommige staten ook bergketens en die houden ook de signalen tegen. Ik hoop dat ze de vader vinden!
Karin schreef:Citaat:SAN FRANCISCO - Negen dagen na hun vermissing zijn een vrouw en haar twee kinderen gered uit een besneeuwd berggebied in het zuidwesten van de Amerikaanse staat Oregon. Het gezin uit San Francisco was met de auto verdwaald na het missen van een afslag.
Hieruit maak ik op dat ze niet in San Francisco zijn zoekgeraakt.
MacavityL schreef:Helaas heeft de vader het niet gered: http://www.nu.nl/news/909510/22/Vader_v ... eo%29.html