pasgetrouwd stel beroofd en verkracht

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Lynn_Nikita

pasgetrouwd stel beroofd en verkracht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-11-06 21:20

In new zeeland zijn een pasgetrouw stel beroofd en de vrouw is verkracht toen ze op huwelijkreis waren.

Ik heb het paar dagen gelden gehoord, even gedacht he wat vervelend voor hun en verder niet meer nagedacht. Nu belde net een collega van me, blijkt dat ik ze ken!!! Zijn vrienden van haar, en ik heb ze vlak voor de reis nog gezien en afscheid genomen. Ze was een paar keer in onze winkel geweest met toen nog haar vriend. Waren kleren aan kopen voor de bruiloft en kwam nog afscheid nemen voordat ze vertrokken. Omdat ze dus een vriendin van mijn collega was werd ik ook voorgesteld en hebben we tijdje staan kletsen. Ze hadden er zoveel zin in, en was allemaal zo spannend.
Hun gingen namelijk na de bruiloft en huwelijksreis emigreren naar Australie ( of nieuw zeeland, weet evne niet meer) . Toen ze met hun camper ergens geparkeerd stonden zijn ze overvallen en beroofd van hun geld en moesten ze naar verschillende pinautomaten rijden en al het geld opnemen. Zij werd voor de ogen van haar man verkracht.
is zo vreemd en onwerkelijkheid als je weet dat het bekenden zijn, zo anders dana ls je het "gewoon "leest of hoort.

Zesiram

Re: pasgetrouwd stel beroofd en verkracht

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-06 21:21

Ik heb het gezien en gehoord in de verschillende nieuwsrubrieken. Echt verschrikkelijk, ik heb er geen woorden voor. Ik krijg koude rillingen over mijn lijf....
Wel een bizar idee dat jij ze kent, dan komt het wel heel dichtbij.

Rubiquil

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-06 21:23

Ik had het pas gelezen in de krant! Denk je even lekker op huwelijksreis te gaan..
Oef dat lijkt me echt erg!! Beroofd is al super poedersuiker maar als je vrouw dan ook nog onder je eigen ogen verkracht wordt Hamer Dan baal je flink.. Hoe maken ze het nu?

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-11-06 21:31

ik geloof naar omstandigehieden wel redelijk. Op school ( wist nog niet dat hun het waren) gingen verhalen dat ze beide in ziekehuis lagen, maar kreeg vanavond gezegt door die collega dat dat niet zo was. Ze zouden ergens "ondergedoken"zitten, omdat de pers er zo bovenop zit. Ze zijn veel geld verloren, maar de bevolking daar heeft geld ingezameld en al veel of alles (weet niet precies) terug gekregen Maar die verkrachting is het ergste van alles. heel veel mensen hadden onderdak aangeboden, maar geloof dat ze in een hotel zitten nu, totdat alles beetje rustiger is

Nadir

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-06 23:25

SheMellon

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-06 09:08

Huilen ....

Hier zijn toch geen woorden voor Verdrietig

stroo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-06 09:32

IK LAS NET OP TELETEKST DAT ZE DAAR GEWOON BLIJVEN

Stopcontact

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-06 11:36

Rubiquil schreef:
Ik had het pas gelezen in de krant! Denk je even lekker op huwelijksreis te gaan..
Oef dat lijkt me echt erg!! Beroofd is al super poedersuiker maar als je vrouw dan ook nog onder je eigen ogen verkracht wordt Hamer Dan baal je flink.. Hoe maken ze het nu?

Dan baal je flink?
Beetje vreemd antwoord..
Tuurlijk "baal je"
Ik denk dat je wel meer doet dan dat.. Verward

Vind het verschrikkelijk. Krijg er ook een heel eng gevoel bij.

Paardenmeis1

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-06 11:37

Ik vind het verschrikkelijk... Denk je heeeerlijk op huwelijksreis te gaan en dan dit.

Wildkamperen is onverstandig en gevaarlijk, dat is waar.. maar toch verwacht je nooit dat het gebeurd.

Brrrr :/

terorita

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-06 11:39

vreselijk kippenvel toen ik dit nieuws van de week hoorde,
schijnt wel dat heel australie in rep en roer is om die gasten te pakken te nemen.
er zijn mensen die hun nog een goede vakantie willen geven, en verblijven aanbieden
heel erg lief, maar denk niet dat ze daar behoefte aan hebben

OemmiejO

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-06 11:41

Brr, wat verschrikkelijk zeg.. Scheve mond

Tempus_Fugit

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-06 11:44

wow vreselijk!
voor die vrouw, maar ook voor die man!

LiNdA1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-06 13:25

Ja ik was er echt van onder de indruk toen ik het hoorde op de radio!

het zou je maar overkomen en dan nog op je huwelijksreis ook!

Maar ze schijnen wel gewaarschuwd te zijn dat ze niet moesten overnachten op een parkeerplaats, dus aan de ene kant wel beetje dom om dan niet te luisteren naar een inwoner. Maar goed.. het blijft natuurlijk heel erg.

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-11-06 13:39

Ze blijven idd daar. Hier in Nl staat nu alles met namen en foto`s in kranten, Ze hebben geen zin in dat media spectaker en willen gewoon rust hebben. Bevoking heeft ook geld geregeld voor hun. Hun zouden emigreren naar Australie, en nu blijven ze net zo goed daar. Zoiets had ook in Nl kunnen gebeuren, en willen net zo goe dhet land nog zien. Nemen de bevolking nisk kwalijk. Hoo dat de daders snel gevonden worden, em dat hun snel erbovenop komen

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-06 15:16

terorita schreef:
schijnt wel dat heel australie in rep en roer is om die gasten te pakken te nemen.

Lynn_Nikita schreef:
Hun zouden emigreren naar Australie, en nu blijven ze net zo goed daar.

Het is in Nieuw-Zeeland gebeurd. Knipoog

Hoe dan ook, het is verschrikkelijk dat dit is gebeurd. Maar zoiets kan overal gebeuren. Ik kan me nog van dik 20 jaar geleden (1983 ofzo) herinneren dat een Nederlands echtpaar in Noord-Zweden werd vermoord, zij waren daar ook op reis met een camper. Dat gebeurde in de buurt van Kiruna, als ik de naam van die plaats hoor, dan moet ik altijd weer aan die krantenberichten denken.

Anyway, er wordt idd voor gewaarschuwd om niet zomaar langs de weg te overnachten, hoe vreedzaam en veilig een land als Nieuw-Zeeland ook lijkt. Wat niet wegneemt dat niemand het recht heeft om een ander van vrijheid, geld en andere bezittingen te beroven. Hopelijk worden de daders gepakt en krijgen ze hun welverdiende straf. Voor het echtpaar is het misschien nog een schrale troost dat ze deze ellende tenminste samen hebben ondergaan. Ik vind het heel moedig dat ze besloten hebben om te blijven en ik hoop dat ze ondanks alles toch nog kunnen genieten van hun tijd in Nieuw-Zeeland. Het is namelijk een schitterend land.

Het laatste bericht op nu.nl staat hier: http://nu.nl/news/887756/20/Nederlands_ ... ijven.html

(Tip voor de TS: volgende keer meteen een bronvermelding geven, het betreft tenslotte nieuws. Knipoog )

Matthanja

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-06 15:22

Ik hoorde het op de radio, écht vreselijk! Scheve mond

Mayflower_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-06 15:24

Brr echt erg! Hier zijn echt geen woorden voor.. Scheve mond

AnneMieKe_89

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-06 15:32

Tjemig wat afgrijselijk zeg!!
Echt vreselijk..
Hoe kunnen mensen dit toch doen? Walgelijk Boos!

Marijkjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-06 15:39

Echt vreselijk Scheve mond Voor zulke dingen zijn geen woorden...

JoT

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-06 15:44

Ik vond het ook een vreselijk bericht. Ben je dolgelukkig en straalverliefd op huwelijksreis, gebeurt je zoiets. Dat je bezittingen gestolen worden vind ik dan tot daar aan toe, alhoewel dat natuurlijk ook verschrikkelijk is. Maar als je als vrouw verkracht wordt en dan ook nog voor de ogen van je man, dat moet toch diepe sporen in je leven achterlaten. Echt heel erg dit. Ik ben dan wel weer erg plezierig verrast door de manier waarop de Nieuw-Zeelanders hierop gereageerd hebben. Het stel krijgt echt van alle kanten hulp aangeboden, dat moet toch wel een beetje een goed gevoel geven, ondanks de misère. Het lijkt wel alsof Nieuw-Zeeland zich dit persoonlijk aantrekt. Ik kan me best voorstellen dat ze daar nog even willen blijven trouwens, hier in Nederland duikt de pers er waarschijnlijk meteen op. Dan liever de betrekkelijke rust van Nieuw-Zeeland.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-06 18:55

Verschrikkelijk. Kan het niet anders noemen. Vooral omdat het ook gepland is. Wat een zieke mensen lopen er toch rond zeg

vencedor

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-06 19:00

Verschrikkelijk hopelijk komen ze er boven op! Laatst las ik ook zoiets. Mensen waren ook op huwelijks reis in india ze reden op een olifant, Een is eraf gevallen en doodgetrapt..Ook zo crew iets...

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-11-06 19:03

Lynn_Nikita schreef:
Hun zouden emigreren naar Australie, en nu blijven ze net zo goed daar.

Het is in Nieuw-Zeeland gebeurd. Knipoog

ja, is idd in new zeeland gebeurd, maar hun zouden naar australie geloof ik emigreren. in eerste stuk heb ik ook gezegt dat ik niet meer zeker wist welk van de 2 huin eindbestemming was.

(Tip voor de TS: volgende keer meteen een bronvermelding geven, het betreft tenslotte nieuws. Knipoog )
[/quote]
bronvermelding?? Ik heb het gewoon op nieuws gehoord, kan ik niet op bokt zetten, en ik ken ze. haar vader is mijn bron

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-06 19:06

Maar nieuws dat je op de radio of op tv hoort, is over het algemeen ook terug te vinden op een van de nieuwssites (nu.nl bijvoorbeeld). Knipoog

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-11-06 19:07

in het AD staan trouwens 3 foto`s van ze, en op home.nl staat wat hun beroep in Nl was. Hun hebben nu al een persvoorlichter, omdat ze er helemaal genoeg van hebben. ja, gebeurd je wat sta je ineens met foto`s en al in de krant, met voor en achternaam. Gebeurd bij criminelen nog niet eens, altijd alleen letters of iets, en balkje voor de ogen.

De foto`s hebben ze trouwens van hun weblog afgehaald, dat hielden ze bij voor het thuisfront. Is nu tijdleijk gesloten, door alle vervelende berichtjes die ze kregen en de foto`s die er door de pers vanaf werden gehaald