Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
BasiNami schreef:Ik heb net even de standpunten van Partij voor de Dieren bekeken, naast de dingen als 'verdoving bij castratie varkens' enzo hebben ze niet zoveel te melden.
Voorbeeldje: melkveebedrijven: koeien moeten meer de wei in en kalfjes moeten langer bij hun moeder blijven. Ben ik het helemaal mee eens natuurlijk, maar hoe ze dat willen bekostigen staat er dan weer niet bij?
Toen heb ik Partij Van De Arbeid bekeken, die ook castratie zonder verdoving enz. wil verbieden en ook goede ideeën over andere belangrijke standpunten hebben. Voor mij is het dus duidelijk
Marije_jiplover schreef:Nou, partij voor de dieren stem ik zeker weten niet. Wat ik wel ga stemmen weet ik nog niet, ik geloof ook niet echt dat ik Wakker Dier ga volgen om die reden. Ik geloof nl maar bar weinig van wat wakker dier promoot.
BasiNami schreef:Voorbeeldje: melkveebedrijven: koeien moeten meer de wei in en kalfjes moeten langer bij hun moeder blijven. Ben ik het helemaal mee eens natuurlijk, maar hoe ze dat willen bekostigen staat er dan weer niet bij?
milou123 schreef:En hoe wil de PVDA dat dan bekostigen?
Zep schreef:Er worden hopen biggen onverdoofd gecastreerd, niet alleen die die in de HEMA rookworst gaan hoor...