Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
(bouwjaar eind 1969).
hoeveel leraren ik al heb moeten begeleiden hierin.. niet normaal..
jij weet van te voren wat je moet doen om je scooter te kunnen behouden, en naar wat ik kan lezen zal je dit ook doen.. Lavandula schreef:Sanniej: Dan ben jij níet een verwend kind!jij weet van te voren wat je moet doen om je scooter te kunnen behouden, en naar wat ik kan lezen zal je dit ook doen..
![]()

Sanniej_ schreef:Bedankt,
Maar soms voel ik me wel verwend hoor met kado`s die ik krijg of bijv. een telefoon abbonement, maar van mijn scooter weet ik gewoon wat het gaat kosten echt onwijs veel geld.
En hiervoor moet ik ook werken om mijn verzekering volgend jaar te betalen en bezine en extra geld dus voor reperaties.
Mijn vader zegt vroeger kreeg ik het niet en daarom krijg jij het van mij ik wilde het ook heel graag.
En ze laten me de rest ook echt wel zelf betalen maar toch met een nieuwe scooter voel ik me toch dik verwend hoor!
]. Als ik iets wil kopen wat goed is [dat betekend dat er minstens 2 jaar garantie opzit en van een goed merk is] krijg ik het voor de helft of helemaal. Ook krijg ik dure schoenen. Ik krijg geld voor goede cijfers.KiWiKo schreef:absoluut........ ik heb heel veel geleerd van mijn buurjongetje die met zijn 5 jaar (en dit is 15 jaar geleden) in de woonkamer stond met zijn handjes in zijn zij........... en gewoon stampvoetend NEEEEEEE riep toen zijn moeder hem vroeg zijn slaapkamer op te ruimen......... toen dacht ik bij mezelf...... als ik ooit kinderen krijg, NOOIT..... DAT NOOIT![]()
want die had zij ook
]