Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Tenshi schreef:Gaan ze bij de nabeschouwing Balkenende de hemel inprijzen en Bos is ineens de geslagen hond? Wat doet Henk Jan Smits uberhaupt bij die nabeschouwing? Misschien ligt het aan mij maar ik ben toch verbaasd.
avanti4ever schreef:shipd had verkeerd gestemt wilde bos hihi
Tenshi schreef:Goeie vraagWat doet Henk Jan Smits uberhaupt bij die nabeschouwing? Misschien ligt het aan mij maar ik ben toch verbaasd.
Tenshi schreef:Ja maar hij was dramatisch op het WAO-gebeuren!!Over de poll twijfel ik, ik ga waarschijnlijk voor een andere premier, maar zeker geen Balkenende. Hoewel ik het wel met hem eens was op het eerste punt, de kinderopvang.
avanti4ever schreef:waar?? kan dat??
Karl66 schreef:Ik vond Bos vooral kretologisch goed overkomen, "ik wil een land zonder voedselbanken". Ja wie wil dat niet? Het gaat erom wat je plannen zijn om dat te bereiken en zodra het op inhoud aankomt heeft hij toch een probleem.
sarabande schreef:Ach degenen die links zijn vonden Bos beter en degenen die rechts zijn Balkenende.
Joost dat je Balkenende imagotechnisch beter vond dat zie ik niet helemaal.
Hij heeft een groot probleem sinds Jan Mulder zijn zo zorgvuldig aangeleerde lachje schamper noemde, dat is dodelijk.
En Bos schijnt eindelijk zijn AOW standpunt (wat de CDA'r De Vries al jaren geleden neerzette) te kunnen uitleggen.
Ik zie een lichte kentering komen, ben heel benieuwd.