Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Bealy schreef:Goed, ik maak me er totáááál niet druk om. Ik maak me wel ontzettend druk om allerlei kortzichtige, xenofobische en domme autochtonen. Zo goed?
Mensen praten elkaar van alles aan, maar nadenken: ho maar!
daffene schreef:Dan ben ik wel benieuwd wat jij van echt groot belang vind? Ik vind dit van groot belang, omdat ik in dit land moet leven, eventueel kinderen krijg en dat dit invloed heeft op onze maatschappij..
daffene schreef:@Lies, wat ik heb geschreven in het onderstukje stukje.
@Snoevie, nee tuurlijk daar heb je gelijk in. Maar ik heb juist het gevoel dat het Islamitische geloof steeds aanweziger wordt. En dat komt misschien ook wel door alle media.
daffene schreef:Dan ben ik wel benieuwd wat jij van echt groot belang vind? Ik vind dit van groot belang, omdat ik in dit land moet leven, eventueel kinderen krijg en dat dit invloed heeft op onze maatschappij..
Snoevie schreef:dit is het zoveelste topic...............maar die Sharia is eng,als dat ooit ingevoerd zou worden ga ik emigreren,dan zou nederland zich aanpassen aan moslims ipv andersom
Bealy schreef:Oh neeee, niet weer. Kan het eens een keer afgelopen zijn met die moslimtopics, pffff.