3 jaar cel, voor vier moorden?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Woogy

3 jaar cel, voor vier moorden?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-06 19:43

Ik snap het echt niet, een vrouw vermoord vier babies. Er wordt niet gesproken van moord(nee de babies zijn vrijwillig onder het gazon van hun oma gekropen?). Vervolgens wordt er slechts vier jaar geëist en heeft de vrouw drie jaar en een beetje tbs gekregen.
Die vent heeft helemaal niks gemerkt, niet eens van de zwangerschap...

In 2006 is er absoluut geen reden om babies te verdrinken en begraven als ze ongewenst zijn(abortus kan altijd, en anders wel adoptie). En deze vrouw komt ermee weg omdat ze waanzin pleit..."Ze is niet tof" nee menen ze dat echt? dat wijf vermoord vier babies, dan ben je niet tof...iedere moordenaar is niet tof, geef ze allemaal een enkeltje centre parks, ik bedoel tbs, laat ze af en toe los vermoorden ze iemand omdat ze terug willen naar het rusthuis...

Waarom is het nederlands gerechtshof zo krom? Ben af en toe in staat iemand z'n strotje dicht te drukken, soms denk ik wel "wat maakt het uit ook, nederlandse cel is ook geen onprettige verblijfplaats, en als ik me waanzinnig pleit kom ik in een kuutoord terecht, hoef alleen af en toe wat te praten met een zielenknijper en vol te houden dat ik er niks meer van weet"...maar ja

Juulja

Re: 3 jaar cel, voor vier moorden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-06 19:45

was je me net voor met het topic Tong uitsteken

Woogy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-06 19:47

ik hoorde het vandaag toen ik met pauze zat...kreeg geen hap meer door m'n keel.
Ik ben geen mensenvriend maar gvd laat het recht zege vieren! prop dat mens achter slot en grendel voor de rets van haar miserabele leven en die vent erbij, die liegt dattie barst...

miilou_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-06 19:48

3 jaar maar!
soow, wel een beetje erg weinig voor wat ze heeft aangericht..
echt verschrikkelijk Ach gut

iSaBeLL

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-06 19:51

idd 3 jaar en dan 4 baby's zo laten om komen en mee in der rugzak nemen als ze dood zijn nou sorry zulke mensen mogen achter slot en grendel !

IkbenMarije

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-06 19:51

Ik snap er echt helemaal niks van, maar 3 jaar?
Als je 1 persoon vermoord moet je al langer zitten, laat staan 4!!

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-06 19:52

Omdat er al een topic over is, en hier de bronvermelding vergeten is, zet ik deze op slot.