Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_Bolero_ schreef:Aaaaj, dat wil je niet meemaken om iemand naar beneden te zien storten. Mocht dit zelfmoord zijn geweest, is het erg egoistisch...
Cootjuh schreef:Is dit vandaag gebeurt? Ik kwam om 4 uur vanmiddag met de bus erlangs, maar heb niks gezien, ik heb er ook niet opgelet ofzo, maar ik hoorde niemand zeggen: Moet je dat zien. oid.
Oh, wat een vreemd idee!
Berdien schreef:He gets, ben ik blij dat ik gewoon naar huis ben gegaan en niet nog de stad in.
Dat mensen zelfmoord willen plegen is hun eigen keuze, maar waarom daarmee zoveel anderen mee shockeren en traumatiseren?
Vind dit in dezelfde categorie vallen als voor de trein springen, daar traumatiseer je ook anderen mee..
Anique_Vaandrig schreef:Berdien schreef:He gets, ben ik blij dat ik gewoon naar huis ben gegaan en niet nog de stad in.
Dat mensen zelfmoord willen plegen is hun eigen keuze, maar waarom daarmee zoveel anderen mee shockeren en traumatiseren?
Vind dit in dezelfde categorie vallen als voor de trein springen, daar traumatiseer je ook anderen mee..
Op het moment dat je zelfmoord pleegt, traumatiseer je altijd wel iemandEr is altijd iemand die je vind bijvoorbeeld
Wuis schreef:Anique_Vaandrig schreef:Op het moment dat je zelfmoord pleegt, traumatiseer je altijd wel iemandEr is altijd iemand die je vind bijvoorbeeld
Maar je kunt voor jezelf wel nagaan dat je op deze mnaier een enorm grote groep mensen bereikt, het is altijd druk op de grote markt. En het is ook nog eens een erg dramatische manier.
Als jij op bed gaat liggen en een hand vol pillen opeet, is dat niet zo shockend als dat jij van de martinitoren springt en uit elkaar spat (bij wijze van).