kan een kind met een ouder opgroeien?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Danielle1988

kan een kind met een ouder opgroeien?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-10-06 13:09

In navolging van een opmerking in het topic van Percey (viewtopic.php?f=2&t=669172) Hier een topic over of een kind wel met een ouder op kan groeien.

Ik zelf denk dat het voor een kind beter is om met de vader en de moeder op te groeien. Ik studeer pedagogiek. Vaders en moeders gaan heel verschillend om met hun kinderen, en daarom is het goed voor ze. als ze door beide worden opgevoed. Ook voor de ouders zelf is het makkelijker als ze iemand hebben om op terug te kunnen vallen. Zij kunnen veel steun hebben aan hun partner. Ik ben dus voor twweouder gezinnen.

Danielle

Exit13

Re: kan een kind met een ouder opgroeien?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-06 13:10

Een tweeoudergezin is misschien wel beter, maar wat niet kan dat kan niet.
Ik denk dat als ouders alleen voor het kind bij elkaar blijven, je nog vele onwenselijkere situaties zult krijgen.

IKbenEllen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-06 13:12

Als pa en ma op een normale manier met elkaarr om kunnen gaan ben ik uiteraard ook voor. Maar als er alsmaar ruzie is is het kind beter af met 1 ouder en een stabiel thuis.

NoaC

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-06 13:16

Misser schreef:
Een tweeoudergezin is misschien wel beter, maar wat niet kan dat kan niet.
Ik denk dat als ouders alleen voor het kind bij elkaar blijven, je nog vele onwenselijkere situaties zult krijgen.

Hier ben ik het mee eens.
Een een-ouder-gezin kan prima werken.

Kristie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-06 13:17

Tuurlijk is het voor een kind beter om met beide ouders op te groeien.
Maar als de situatie thuis niet te houden is, er veel ruzie is, oftewel een onrustige omgeving dan is het voor het kind ook beter als de ouders uit elkaar gaan.