actie tegen het feit dat lingo stopt...

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

MaraYvette

actie tegen het feit dat lingo stopt...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-06 19:57

Meissie17

Re: actie tegen het feit dat lingo stopt...

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-06 19:58

wat vind iedereen toch zo super leuk aan dit spel Knipoog

Girlgamer

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-06 19:59

Omdat er bijna alleen "oudere" mensen naar kijken. Wat een onzin. Het zal wel niet meer genoeg geld opleveren.
Ik heb getekend.

MaraYvette

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-06 20:02

ik zeg niet dat ik heteen heel euk spel vindt maar er kijken genoeg mensne dus vindt het onzin om te schrappen..ik kijk zelf zelde of nooit daar gaat het mij ook niet om het gaaterom dat e iets beslissen wat nergens op slaat ,,er kkijken genoeg mensen

Coby
Moderator Over Paarden
The one and only

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-06 22:21

Zelfs Balkenende treurt om het verlies van LINGO Ach gut hoorde ik vanmiddag op de radio.
Goede verkiezingsstunt

Anneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-06 12:13

viewtopic.php?f=135&t=667581 Lachen
(Ik hoef niet te temmen, dit gaat over het feit dat lingo stopt,
en dat topic over de politiek & lingo, maar wou het even laten zien. )
Ik ben geen fan van lingo, maar vind het wel erg zwak om te zeggen dat het publiek te oud is.
Netalsof oudere mensen niet van een spelletje houden.

Ouwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-06 12:14

Lingo, goh he, hoe lang bestaat dat al?? Alleen daarom al moet het blijven, eindelijk eens een programma wat echt al heel lang loopt met hetzelfde concept.

valerm

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-06 14:10

ik vind het wel een beetje raar dat de politiek zich ermee bemoeid.en waarom als het niet genoeg kijkcijfers opleverd en genoeg geld mag het niet weg.Niemand wil toch iets verliesgevends hebben?

MaraYvette

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-10-06 14:47

valerm. er zijn dus wel genoeg kijkcijfers!!!! ik denk zelfs meer dan een ander gemiddeld spelletje...

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-06 16:10

avanti4ever schreef:
valerm. er zijn dus wel genoeg kijkcijfers!!!! ik denk zelfs meer dan een ander gemiddeld spelletje...

Precies lingo trekt elke dag 800.000 tot 900.000 kijkers, dat is nogal wat vergeleken met de meeste andere spelletjes....

Ik snap ook niet waarom het er af moet hoor.. ik zit regelmatig even lekker mee te puzzelen. beter als al die bel spelletjes en tellsell programma's, als ze dat nou eens van de buis halen?

MaraYvette

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-10-06 16:47

ja idd die tellsell dingen pffff:( er is trouwens nog n nieuwe link voor lingo euhm ff denken www.lingomoetblijven.nl
geloof ik

edit die nu al wordt verpest pffff

Wij zijn genoodzaakt de site tijdelijk uit de lucht te halen
doordat er een aantal mensen de site ernstig verstoren.
Hopelijk kunt u later uw reactie weer kwijt.
Excuses voor dit ongemak.

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-06 20:46

Wat een hoop gedoe om helemaal niets! Laten we ons eens inzetten voor belangrijkere zaken dan Lingo...... Waar gaat t eigenlijk over zeg!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-06 20:47

Tis toch een poedersuiker en alle deelnemers zijn óf studenten met een weddenschap, óf hoogbejaard, dus ach.

MaraYvette

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-10-06 21:07

@shirley en nouks,,, daar gaat het niet om.. het gaat erom dat ze een goed lopend programma van de buis halen en niet of jij of ik het nou wel of niet een leuk spel vinden... ik vindt t gewoon zwak om n programma eraf te halen als het gewoon goed loopt ,daar bij is t voor bepaalde doelgroepen best een handig en leerzaam spelletje denk aan kleine kids die leren spellen en aan in nederland wonende alloctonen die graag goed nl willen kennen dan is dit ook leerzaam maar goed in feite gaat het daar dus niet om het gaaterom dat het onzin is om een goedlopend programma er af te halen.....dat is waarom ik het topic opende

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-06 14:52

avanti4ever schreef:
@shirley en nouks,,, daar gaat het niet om.. het gaat erom dat ze een goed lopend programma van de buis halen en niet of jij of ik het nou wel of niet een leuk spel vinden... ik vindt t gewoon zwak om n programma eraf te halen als het gewoon goed loopt ,daar bij is t voor bepaalde doelgroepen best een handig en leerzaam spelletje denk aan kleine kids die leren spellen en aan in nederland wonende alloctonen die graag goed nl willen kennen dan is dit ook leerzaam maar goed in feite gaat het daar dus niet om het gaaterom dat het onzin is om een goedlopend programma er af te halen.....dat is waarom ik het topic opende

Als het echt een goedlopend prog was haalden ze t niet vd buis. Het gaat altijde en overal om de kijkcijfers en die vermelden geen leeftijd. Maar ik vind het echt onzin dat zelfs de politiek zich er mee gaat bemoeien als een bp tv prog. vd buis gaat! Ik heb betere programma's zien verdwijnen. Hier zullen geen doden door vallen of gewonden het is maar tv en dus niet heel erg boeiend dat heel nl iets moet tekenen om t te behouden.
Ik teken niet omdat ik het waanzin vind.

Pink_Horizon

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-06 21:01

Stem op topics mogen niet, vandaar een slotje