Moeder dode haar 4 baby's. Niemand heeft het door??

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Whiz

Moeder dode haar 4 baby's. Niemand heeft het door??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-10-06 13:38

www.telegraaf.nl
Moeder gedode baby's leefde in 'droomwereld'

Uitgegeven: 9 oktober 2006 13:28

HAARLEM - De 30-jarige M.A., die ervan wordt beschuldigd dat zij tussen 2000 en 2005 haar vier baby's om het leven heeft gebracht, heeft maandag voor de rechtbank in Haarlem verklaard dat de gruwelijke feiten voor haar eigenlijk onwerkelijk zijn. "Ik leefde in een soort droomwereld", zei zij tegen de rechters die haar ondervroegen.

A. zou de baby's - drie meisjes en een jongetje - in het bad in haar woning aan de Alkmaarseweg in Beverwijk hebben verdronken. "Ik heb ze niet opzettelijk onder water gehouden", aldus de vrouw, "ik heb het niet bewust gedaan. Ik besef wel dat ik het heb gedaan, maar eigenlijk zat ik naar een ander te kijken."

Schokgolf

Na de verdrinking wikkelde A. de stoffelijke overschotten in een handdoek en stopte ze in een zak. Vorig jaar december werd in een woning in Haarlem het eerst lijkje gevonden. Toen bleek dat dit meisje in Beverwijk was geboren, verplaatste het onderzoek zich naar die plaats. Onderzoek in en om de woning leidde tot de ontdekking van de drie andere dode baby's. De lugubere vondst leidde tot een schokgolf in Beverwijk.

De biologische vader van de vier kinderen, de 35-jarige J. de W., staat dinsdag terecht op verdenking van het medeplegen van moord dan wel medeplichtigheid daaraan. Hij heeft tot nu toe beweerd niets van de zwangerschappen te hebben geweten. De vrouw heeft die verklaring bevestigd.

Zwanger

Op de vraag of zij bang was dat haar vriend haar zou verlaten vanwege het feit dat zij zwanger was, antwoordde A. dat hij dat nooit met zoveel woorden heeft gezegd. Niettemin verkeerde zij in de veronderstelling dat de man geen kinderen wilde.

A. leefde een teruggetrokken, geïsoleerd bestaan. De rechtbank hoorde maandag haar moeder als getuige. Zij verklaarde niets van de zwangerschappen van haar dochter te hebben gemerkt.

----------------------------------------------------------------------------------------------------

Hoe kan die kerel nou NIET weten dat zijn vrouw zwanger is?? Ik bedoel ik heb wel eens van een geval gehoord waarbij ze het beide niet wisten en dat je het niet kon zien omdat de baby raar lag. Maar Bij 4e verschillende zangerschappen zou je het toch wel eens een keer gezien of gemerkt moeten hebben????????
Laatst bijgewerkt door Tieneke op 19-10-06 17:46, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: bron toegevoegd

karton

Re: Moeder dode haar 4 baby's. Niemand heeft het door??

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-06 13:57

Tjezus.
Dat mens moet dan wel gek zijn hoor. Zoals ze dat verteld.
Maar ik weet niet, ik ken nou ook iemand. Die moet over 4 weken bevallen en sommige mensen zien gewoon niet dat ze zwanger is.
Hoogstens dat ze is aangekomen ofzo.

Maargoed, dat zijn mensen die ze 1 keer in de week ziet. Je eigen man moet dat toch wel merken? Als je een keer naakt bent, of in bed ligt, een keer alleen een topje aan heb, dan zie je toch wel iets?

Tsja, gekke wereld.

crazy_funky

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-06 14:00

idd ik kna ook niet begrijpen dat je een zwangerschap niet merkt.. ok 1 keer kan voor komen, heb ik ook wel eens van gehoord dat een vrouw zwanger was zonder dat ze het wist.. maar 4 keer!?!?
en dat ze het niet bewust gedaan zou hebben Verward
ze geeft het wel heel makkelijk toe dat ze het wel wist maar het niet begreep.. dat ze in een droomwereld leeft..
waarom heeft ze dan geen abortus gedaan, of laat het kind adopteren?

Ketaki

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-06 14:17

makkelijke keuze he, zeggen dat je het niet kunt zien.
zo'n kind kan ook schoppen in je buik.
dus je voelt dat wel degelijk.
rond de 4 maand moet je dat wel kunnen voelen.

en dan nog, dan zou het betekenen dat ze ook geen scan daarvan heeft gemaakt.
heel stom excuus van die vriend en die vrouw.
die horen geen kinderen meer te krijgen als ze alleen al zo omgaan met hun eigen kinderen

Esmeralda

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-06 14:43

Ketaki daar kan ik het even niet mee eens zijn. Niet alle vrouwen voelen hun kindje schoppen hoor, zeker niet wanneer de placenta voor ligt. En je zou alle vrouwen maar eens de kost moeten geven die op het moment van de bevalling niet wisten dat ze zwanger waren.Bovendien wilde deze vrouw de kids niet, dus ze alles in werk hebben gezet om dit te verbergen. Was die man trouwens geen vrachtwagen chaffeur die maanden/weken weg was?
Ik praat deze vrouw absoluut niet goed hoor, van mij mogen ze haar opsluiten voor eeuwig!!!

Ketaki

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-06 15:14

Esmeralda schreef:
Ketaki daar kan ik het even niet mee eens zijn. Niet alle vrouwen voelen hun kindje schoppen hoor, zeker niet wanneer de placenta voor ligt. En je zou alle vrouwen maar eens de kost moeten geven die op het moment van de bevalling niet wisten dat ze zwanger waren.Bovendien wilde deze vrouw de kids niet, dus ze alles in werk hebben gezet om dit te verbergen. Was die man trouwens geen vrachtwagen chaffeur die maanden/weken weg was?
Ik praat deze vrouw absoluut niet goed hoor, van mij mogen ze haar opsluiten voor eeuwig!!!

hmmz oke.
maar dan zul je wel met een zwaarder gevoel in je buik rondlopen.
dat zal ze wel moeten hebben gevoeld.
waarom is ze dan niet eerder bij de ha geweest daarvoor Boos!

Djaleesa

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-06 15:16

Van mij mogen ze haar ook voor eeuwig opsluiten.
En ik vind het raar je man komt er toch wel achter dat je zwanger bent.

Esmeralda: Dan kan haar man nog wel mischien zoveel weken zijn weggeweest maar in die tijd dat die thuis was moest die toch wel iets weten van haar zwangerschap en elke keer haar buik wat dikker nou het lijkt me wel dat er wel iets gaat opvallen dus dat weet ik ook nog net niet zo of hij de echt niks van wist.

Ziekelijk wat die vrou heeft gedaan echt ziekelijk!

Paulientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-06 15:18

Het gebeurd veel vaker dan mensen denken dat vrouwen hun zwangerschap niet opmerken.
En uit haar getuigenis lijkt dus ook wel dat deze mevrouw geestelijk niet erg helder is.
Als haar hele wereld als een droomwereld aan haar voorbij ging merkt ze vast ook niet dat er iets vanbinnen kronkelt of dat ze ineens minder tot niet ongesteld is.

Als het de waarheid is wat ze verteld, dus dat ze het wel zag gebeuren maar het een droom leek lijkt het me goed als deze mevrouw niet zomaar in een gevangenis word gepleurd maar ook de nodige begeleiding krijgt.
Even ervanuitgaande dat deze keer het TBS beleid wel slaagt natuurlijk.

TopLadyI

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-06 21:08

En ze eisden maar 4 jaar met TBS had ik gehoord. Lips are sealed
Belachelijk, alleen daarom ben ik voor de doodstraf. Nagelbijten / Gniffelen

Lowara

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-06 21:46

ik vid het maar raar hoor, die kerel MOET wel iets gemerkt hebben,dat kan niet anders

Joyckuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-06 21:58

4 jaar maar???????

Ketaki

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-06 22:30

Joyckuh schreef:
4 jaar maar???????

veel te kort.
zelfde als jij een onbekend iemand vermoord vind ik.
en dan kun je 20 jaar voor krijgen.
en dan voor zoiets maar 4 jaar is voor mij dan veel te kort Boos!

Djaleesa

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-06 10:29

Tegenwoordig denken ze er echt erg makkelijk over.

Ookal was ze niet in orde die vrouw ze heeft het verdient om voor altijd vast te zitten en niet voor maar 4 jaar

Suomi

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-06 13:30

Ik vind ook ook zo'n raar verhaal dat haar vriend en moeder niks in de gaten hadden. Zeker die vriend, als je toch samen in 1 bed slaapt, dan zie je dat toch als iemand zwanger is Nagelbijten / Gniffelen

crazy_funky

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-06 13:41

4 jaar maar.. inprincipe zijn het toch 4 moorden die ze gepleegd heeft, of het nou baby's zijn of volwassen mensen.
en dat vind ik het zelfs nog erger bij baby's want die kunnen ze zich helemaal niet verdedigen!!

Marcato

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-06 13:42

Ik vind het ook maar vreemd dat er niet is opgemerkt dat ze zwanger was. Ze heeft het wel goed kunnen verbergen onder haar kleding misschien, maar idd, in bed moet je het toch kunnen zien? Misschien is ze sowieso wel aan de dikke kant dat het daarom niet opviel of zo.

Even offtopic: haar moeder woont om de hoek van de stal waar ik met mijn paard sta. Ik kom er elke dag langs. Heel bizar idee dat daar ook een babylijkje heeft gelegen...

Djaleesa

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-06 14:13

Marcato schreef:
Ik vind het ook maar vreemd dat er niet is opgemerkt dat ze zwanger was. Ze heeft het wel goed kunnen verbergen onder haar kleding misschien, maar idd, in bed moet je het toch kunnen zien? Misschien is ze sowieso wel aan de dikke kant dat het daarom niet opviel of zo.

Even offtopic: haar moeder woont om de hoek van de stal waar ik met mijn paard sta. Ik kom er elke dag langs. Heel bizar idee dat daar ook een babylijkje heeft gelegen...

dat is idd heel bizar idee lijkt me ja als je daar dan opeens langs gaat terwijl je weet dat daar ook een babylijkje lag bah!

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-06 03:18

dat is net als met die ??sementha?? ofzo die mishandeld werd..
(die was toen gevonden in de kofferbak bij de lemeleberg ofzo geloof ik?)

Reactie's van de buren: ja, we hadden wel een vermoeden,
we hoorden vaak intens gehuil,
gordijnen dicht?? en weet ik veel wat allemaal.

en de kennis, ja ze zat vaak opgesloten in der kamer en dan kreeg ze de hele dag geen eten en drinken..

Dan denk ik hoe haal je het in je hoofd om gewoon toe te kijken??
dat is toch van den zotte?

Sunrise_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-06 18:25

Zulke mensen mogen ze van mij direct sterriliseren en levenslang opsluiten.

Amy77

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-06 12:23

Quote:

"De biologische vader van de vier kinderen, de 35-jarige J. de W., staat dinsdag terecht op verdenking van het medeplegen van moord dan wel medeplichtigheid daaraan. Hij heeft tot nu toe beweerd niets van de zwangerschappen te hebben geweten. De vrouw heeft die verklaring bevestigd."

Als die man echt van niets heeft geweten, dan heeft deze vrouw wel degelijk bij volle bewustzijn haar kinderen verdronken. Ze heeft teveel tv gekeken of eventuele stoornissen en ontoerekingsvatbaar te zijn..nee dat mens wist precies hoe of wat hoor..oplsuiten die handel, gek is ze zeker ja.

Jacimatho

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-06 12:28

daantjuhhh schreef:

Je bedoelt hier Savannah denk ik....

Kristie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-06 12:32

Kimberley77 schreef:
Quote:

"De biologische vader van de vier kinderen, de 35-jarige J. de W., staat dinsdag terecht op verdenking van het medeplegen van moord dan wel medeplichtigheid daaraan. Hij heeft tot nu toe beweerd niets van de zwangerschappen te hebben geweten. De vrouw heeft die verklaring bevestigd."

Als die man echt van niets heeft geweten, dan heeft deze vrouw wel degelijk bij volle bewustzijn haar kinderen verdronken. Ze heeft teveel tv gekeken of eventuele stoornissen en ontoerekingsvatbaar te zijn..nee dat mens wist precies hoe of wat hoor..oplsuiten die handel, gek is ze zeker ja.

Maar ik kan me gewoon niet voorstellen dat die man niet doorhad, dat zijn vrouw/vriendin 4x (!!) zwanger is geweest.
Dat gaat er bij mij echt niet in hoor.
En die vrouw heeft 4 jaar met tbs gehad, tbs kom je ook nooit meer af, en is ook bepaald geen pretje.

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-06 00:44

jacimatho schreef:
daantjuhhh schreef:

Je bedoelt hier Savannah denk ik....

Yep, die bedoel ik!

LiinDseyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-06 03:59

jezus man, echt te gek voor woorden.