Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Esmeralda schreef:Ketaki daar kan ik het even niet mee eens zijn. Niet alle vrouwen voelen hun kindje schoppen hoor, zeker niet wanneer de placenta voor ligt. En je zou alle vrouwen maar eens de kost moeten geven die op het moment van de bevalling niet wisten dat ze zwanger waren.Bovendien wilde deze vrouw de kids niet, dus ze alles in werk hebben gezet om dit te verbergen. Was die man trouwens geen vrachtwagen chaffeur die maanden/weken weg was?
Ik praat deze vrouw absoluut niet goed hoor, van mij mogen ze haar opsluiten voor eeuwig!!!
Joyckuh schreef:4 jaar maar???????
Marcato schreef:Ik vind het ook maar vreemd dat er niet is opgemerkt dat ze zwanger was. Ze heeft het wel goed kunnen verbergen onder haar kleding misschien, maar idd, in bed moet je het toch kunnen zien? Misschien is ze sowieso wel aan de dikke kant dat het daarom niet opviel of zo.
Even offtopic: haar moeder woont om de hoek van de stal waar ik met mijn paard sta. Ik kom er elke dag langs. Heel bizar idee dat daar ook een babylijkje heeft gelegen...
daantjuhhh schreef:dat is net als met die ??sementha?? ofzo die mishandeld werd..
(die was toen gevonden in de kofferbak bij de lemeleberg ofzo geloof ik?)
Kimberley77 schreef:Quote:
"De biologische vader van de vier kinderen, de 35-jarige J. de W., staat dinsdag terecht op verdenking van het medeplegen van moord dan wel medeplichtigheid daaraan. Hij heeft tot nu toe beweerd niets van de zwangerschappen te hebben geweten. De vrouw heeft die verklaring bevestigd."
Als die man echt van niets heeft geweten, dan heeft deze vrouw wel degelijk bij volle bewustzijn haar kinderen verdronken. Ze heeft teveel tv gekeken of eventuele stoornissen en ontoerekingsvatbaar te zijn..nee dat mens wist precies hoe of wat hoor..oplsuiten die handel, gek is ze zeker ja.
jacimatho schreef:daantjuhhh schreef:dat is net als met die ??sementha?? ofzo die mishandeld werd..
(die was toen gevonden in de kofferbak bij de lemeleberg ofzo geloof ik?)
Je bedoelt hier Savannah denk ik....