Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
amondi schreef:Maar je ziet wel dat deze telefoonmaatschappij klantvriendelijkheid hoog in het vaandel heeft!
Cowboy55 schreef:amondi schreef:Maar je ziet wel dat deze telefoonmaatschappij klantvriendelijkheid hoog in het vaandel heeft!
Niet dan?!
Als ik het artikel lees dan lees ik dat mevrouw prima tevreden was met haar oude toestel en het ding nu zelfs terug wil. Mevrouw was tevreden, de telefoonmaatschappij waarschijnlijk ook.... totdat de kleindochters van mevrouw zich ermee gingen bemoeien.
Nu is mevrouw niet meer tevreden (geliefde toestel kwijt) en de telefoonmaatschappij ook niet (negatieve publiciteit).....
Britty schreef:Ze zal nu inderdaad niet zo snel meer weg kunnen met haar nieuwe telefoon. Als je gewend bent al 42 jaar hetzelfde toestel te gebruiken, zou alles tegen vallen!! Maar ik vind wel dat het bedrijf in dit geval het oude toestel cadeau zou kunnen geven, hij is immers dubbel en dwars betaald. Of ze hadden haar een nieuw toestel kunnen aanbieden, of in ieder geval de huurprijs kunnen aanpassen. Ik vind het wel min of meer terecht dat dit bedrijf wat negatieve publiciteit krijgt.
kristie schreef:Als oma al 42 jaar betaalde voor dit toestel kunnen er toch nog wel 10 jaar bij?
Ze is er tevreden mee, en weet hoe zo'n ding werkt, laat oma lekker.
Yessy schreef:Als het mijn oma was geweest had ik dat ding mooi laten staan, liever 30 dollar per maand betalen dan een oma die met een telefoon zit waar ze niks mee kan..
Marye78 schreef:Belachelijk. Ze moeten dat ding gewoon aan haar schenken, zo'n trouwe klant, en voor dat geld had ze inmiddels al duizenden telefoons van hun kunnen kopen. Als je een beetje goed voor de dag wil komen als bedrijf zou ik die telefoon aan haar teruggeven! en misschien nog wel met geld erbij.