Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Esmeralda schreef:ik snap zowiezo niet dat mensen hun hond mee nemen en vervolgens in de auto laten zitten. Of je laat hem thuis of je neemt hem mee , om hem vervolgens waar jij ben, hem er ook uit te halen.
Mensen hebben geen idee hoe warm het kan worden in de auto, zelfs met ondergande zonnetje.
roossie22 schreef:Esmeralda schreef:ik snap zowiezo niet dat mensen hun hond mee nemen en vervolgens in de auto laten zitten. Of je laat hem thuis of je neemt hem mee , om hem vervolgens waar jij ben, hem er ook uit te halen.
Mensen hebben geen idee hoe warm het kan worden in de auto, zelfs met ondergande zonnetje.
idd!
kan hier zó pissig om worden..bah
avanoort schreef:roossie22 schreef:
idd!
kan hier zó pissig om worden..bah
Ik laat em weleens in de auto hoor, als ik even een boodschap moet halen.
Kan best eventjes. Met ramen open en in de schaduw.
Desiree schreef:Nog niet eens beboet. Welke boerenhufter weet nu nog steeds niet dat je zulke dingen niet moet doen in dit weer???????
Onverschilligheid ten top!
Schimmelig schreef:Je hebt ook wel eens mensen die hun kindje vergeten uit de auto te halen, da's helemaal vreselijk!
Chiqa schreef:Schimmelig schreef:Je hebt ook wel eens mensen die hun kindje vergeten uit de auto te halen, da's helemaal vreselijk!
dat is helemaal vrezelijk?Nou wil niet banketstaaf doen maar ik vind beide gevallen VREZELIJK!