Man komt om bij ongeluk Hellevoetsluis

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

LBLGypsyCobs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-09-06 17:53

Citaat:
In Hellevoetsluis is maandagavond een automobilist om het leven gekomen bij een verkeersongeluk op de Parallelweg, bij de Nieuwe Weg. Het gaat om een 26-jarige man uit Brielle.

De man kwam met zijn auto in botsing met een trekker met oplegger, die aan het afslaan was naar een landgoed. De auto schoof daarbij onder de oplegger en vloog in brand. De bestuurder zat bekneld en verbrandde levend, ondanks pogingen van omstanders om de brand te blussen.

De politie onderzoekt hoe het ongeluk heeft kunnen gebeuren.

Bron: www.rijnmond.nl

Het gaat om een collega van de zwager van mijn collega, ze kreeg in de loop van de dag steeds meer updates.
Omstanders die probeerden te helpen, hoorden hem nog om hulp roepen vanuit de auto.
Hij is aan de hand van zijn gebit geïdentificeerd, echt te gruwelijk voor woorden.

Ik wil alle nabestaanden en betrokkenen veel sterkte wensen bij het verwerken van dit verschrikkelijke ongeluk.

Debbel

Re: Man komt om bij ongeluk Hellevoetsluis

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-06 20:07

O sjezus wat erg! Zo'n jonge gozer. Brr ik rijd ook op die weg als ik naar stal ga! Sterkte voor zijn familie en vrienden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-06 21:30

Jeeejte! Wat erg om zo de laatste seconden van je leven te moeten meemaken! En die chaffeur van die tracotor zal ook wel een trauma hebben..

Heb er geen woorden voor...

Heike
Mede-oprichtster

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-06 01:15

Het is heel erg vervelend dat dit is gebeurt. En ik wens de nabestaande dan ook veel sterkte. Maar dit onderwerp is niet echt een discussie onderwerp. Vandaar het slotje.