Natascha Kampusch, ontvoerde meiske

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Jacimatho

Natascha Kampusch, ontvoerde meiske

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-06 10:09

Vol verbazing volg ik de commerciele hype rondom het ontvoerde meiske Natascha Kampusch.
Op alle zenders, Nederland, Belgie, Duistland...noem maar op.....wordt het intervieuw uitgezonden.
UIteraard royaal voorzien van reclame blokken want dit is een kijkcijferkanon.
Ik wordt een beetje misselijk van dit soort misbruik via de media, en toch kijk ik zelf ook naar haar.

Wat moet zij hebben doorstaan....
Je moet er toch niet aan denken dat het jouw kind zal overkomen.
Wat een wonder dat ze terug is bij haar familie.

Heel dubbel allemaal en als ik haar zie praten denk ik aan de ene kant "Wat ben je sterk en goed bezig! "...en aan de andere kant zie ik dat het bij lange na niet goed met haar gaat.
Hoe zal het haar vergaan over een jaar, als al die persmuskieterij is bekoeld?

Zij stelt dat er geen sprake is geweest van sexueel misbruik. Waarom ontvoert zo'n vent dan een meisje en houdt haar zolang vast?
Ik moest direct aan Dutroux denken maar het lijkt toch een andere reden te zijn. Misschien was de dader eenzaam en wilde hij iemand die afhankelijk was van hem en waar hij voor kon zorgen, als een soort gezelschap/huisdier??

Hier een link naar het nieuwsbericht, daar vind je ook de mogelijkheid het intervieuw te bekijken en andere links naar nieuwsberichten over haar.
http://www.nu.nl/news/819734/21/Kampusch_dacht_enkel_aan_ontsnappen_%28video%29.html

Esmeralda

Re: Natascha Kampusch, ontvoerde meiske

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-06 10:44

ik heb er nog niet direct een mening over. Weet het niet zo goed. Ene keer denk ik, tjee meid, andere keer haha. Heb er een apart gevoel bij. Heel raar. Na zoveel jaar vast en over straat geweest en toch niks kunnen laten merken dat je ontvoert ben. Vind het zo apart.

Kwanyin

Re: Natascha Kampusch, ontvoerde meiske

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-06 10:46