Man overleden na trap van paard

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Lotje02

Man overleden na trap van paard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-09-06 11:04

Een 71-jarige man uit Hegelsom is vanmiddag overleden na een trap van een paard.
Hij wilde in de stallen bij zijn woning een van zijn paarden verplaatsen. Daarbij trapte het dier hem tegen het hoofd. Hulpverleners hebben nog geprobeerd het slachtoffer te reanimeren. Maar dat had geen baat meer. De man is ter plaatse overleden.

In de krant stond dat het paard hem onder tegen zijn kin trapte en dat hij meteen zijn nek had gebroken. Zijn vrouw was erbij en heeft het allemaal zien gebeuren....vreselijk......

Needje

Re: Man overleden na trap van paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-06 11:10

Citaat:
HEGELSOM

De 71-jarige F. Morssink uit Hegelsom is gistermiddag overleden nadat hij door een van zijn hengsten was getrapt. De man was samen met zijn vrouw bezig het paard te verplaatsen in de stal achter hun huis aan de Tongerloseweg toen het dier naar achteren trapte.
Volgens de echtgenote kreeg haar man de hoef van het paard recht onder zijn kin. De man viel achterover en had volgens zijn vrouw de nek gebroken. „Hij lag op de grond en ik zag meteen bloed uit zijn oren komen. Toen wist ik dat het goed fout was.” De hulpverleners van de ambulancedienst hebben nog geprobeerd het slachtoffer te reanimeren, maar volgens de politie mocht dat niet baten.

Het gaat dus om Frans Morsink.

Ellen21

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-06 11:15

Ik las het net in de krant. Ik vind dit heel erg, en wens familie en vrienden heel veel sterkte met dit verlies. Vriendjes zijn?

Ann

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-06 11:37

Wat een tragisch ongeluk Verdrietig Arme vrouw dat ze dit heeft zien gebeuren, dat beeld raakt ze waarschijnlijk nooit meer kwijt.

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-06 12:20

Wat ontzettend triest.

Dit bericht zet ik op slot aangezien het ook al op Overig Nieuws staat, en NM voor niet-paardennieuws bedoeld is.