Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Laverne schreef:Jeminee! Wat een idiote figuren lopen er ook rond zeg!
Karin schreef:Zulke mensen zijn idd geen 'idiote figuren', maar mensen die er alles voor over hebben om hun land te kunnen ontvluchten. Uit pure wanhoop doen ze dan dit soort dingen. Ze kiezen er zelf voor, maar de gedachte erachter is IMO wel verdrietig.
pubelia schreef:éen beetje meer respect graag.zie ik daar een dode vogel vliegen, neeee het is een vluchteling uit het landings gestel![]()
...
Sorane schreef:Dat je je land uitwilt, prima maar denk wel even na.
Sorane schreef:Wanhoop of niet, zo'n persoon brengt andere mensen ernstig in gevaar. Stel dat hij er boven een woonwijk uitgevallen was? Boven op een schoolpijn vol spelende kinderen? Dan was het leed niet te overzien geweest.
Dat je je land uitwilt, prima maar denk wel even na.
Sorane schreef:Stel nu dat de beste man bovenop jouw geliefde was gevallen? Had je er dan nog zo over gedacht?
Sorry maar ik vind het nogal kort door de bocht om dit soort mensen tot in het oneindige te verdedigen.
Sorane schreef:Sorry maar ik vind het nogal kort door de bocht om dit soort mensen tot in het oneindige te verdedigen.
Sorane schreef:Stel nu dat de beste man bovenop jouw geliefde was gevallen? Had je er dan nog zo over gedacht?
Sorry maar ik vind het nogal kort door de bocht om dit soort mensen tot in het oneindige te verdedigen.
Sorane schreef:Wanhoop of niet, zo'n persoon brengt andere mensen ernstig in gevaar. Stel dat hij er boven een woonwijk uitgevallen was? Boven op een schoolpijn vol spelende kinderen? Dan was het leed niet te overzien geweest.