Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Douni schreef:Het heeft inderdaad veel meer onrust veroorzaakt dan dat nodig was.
In mijn ogen is Bush gewoon een vies machtsspelletje aan het spelen ten koste van iedereen.
Dennis v m schreef:Als ze nu ook effe Bush pakken hebben ze meteen ook de grootste terrorist!
malie schreef:we lezen over 20/30 jaar dat dit een tweede hitler was. En iedereen wist het en niemand deed wat.
malie schreef:we lezen over 20/30 jaar dat dit een tweede hitler was. En iedereen wist het en niemand deed wat.
Citaat:Ik vraag me af wat ze hier nu mee bereikt hebben, ze hebben Saddam, zijn nog steeds op zoek naar Bin Laden, het heeft dus heel veel "onschuldigen" het leven gekost en de wereld is er nu niet echt beter op geworden. Ik ben zelfs van mening dat er alleen maar meer onrust is veroorzaakt!
Quest schreef:Heb vanavond een sketch over Bush in Koefnoen gezien, wat toch wel typisch was voot zijn macht; ik weet niet of nog meer mensen het gezien hebben, maar het ging over de geheime CIA gevangenissen en Balkie die verhaal ging halen.....
Ieder verhaal heeft absoluut 2 kanten, en de mensen die 9/11 om zijn gekomen waren ook onschuldig, maar regering Bush pakt nu alles wat ze pakken kunnen, en dat vind ik te ver gaan. Ieder mens, betrokken in deze oorlogen, gaat op ongeoorloofde wijze met andere om, niet alleen de moslims, maar denk eens aan de Abu Graib gevangenis en de dingen die daar gebeuren?
Karl66 schreef:Ook al ben ik totaal geen fan van Bush, het is iets te gemakkelijk om hem de schuld van al die doden te geven. De meeste mensen zijn door terroristen gedood en niet door VN-militairen.