Ongeval met beknelling op N59

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

LBLGypsyCobs

Ongeval met beknelling op N59

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-09-06 11:43

Citaat:
ONGEVAL N59
OOLTGENSPLAAT - Een 46-jarige Rotterdammer is donderdagavond rond half zeven op de N59 terhoogte van Ooltgensplaat gewond geraakt nadat een 32-jarige vrachtwagenbestuurder, afkomstig uit Den Haag, achterop zijn auto reed. Het slachtoffer was de laatste bestuurder in een file die veroorzaakt werd door een vrachtwagen met pech. De vrachtwagenbestuurder zag dit te laat en reed tegen de auto van het slachtoffer op. Hij moest door personeel van de brandweer uit zijn auto worden gehaald waarna hij werd overgebracht naar het Ersamus MC. Zijn hond, die in de kofferbak van zijn auto zat, overleed terplaatse. Door de Technische Ongevallen Dienst werd een nader sporenonderzoek verricht.

Bron: www.eilandweb.nl

Op zich niet zo bijzonder, er gebeuren hier best veel ongelukken op het eiland.
De smalle wegen kunnen hier de drukte gewoon niet aan en helaas zijn hier nog wat mensen die graag beschonken achter het stuur kruipen.

Maar wat mij kwaad maakte is dit:

Afbeelding

Als dit een mens was, kwam ie niet zo in beeld.
En dat er uit andere (discretere) hoeken foto's zijn te nemen bewijst www.flakkeenieuws.nl wel.

Maar ja dit is Nederland hè, een dier is maar een ding...

Junior2019

Re: Ongeval met beknelling op N59

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-06 11:46

ik heb het ook gezien maar ik wist niet hoe ik het moest plaatsen .Belagelijk om tezien het leed van iemand anders.Mensen komen toch ook nooit op televisie of krant en een hond mag wel.Ik zou proberen een proces tebeginnen tegen flakkeenieuws.

Marigold

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-06 11:47

bah zeg, wat zielig Boos!

ninja2

Ik schrok van die hond. Wat zielig. Gelukkig maar dat ie op slag dood was.
Ja het is idd een stomme foto.

Daf

Ahhh Huilen echt onwijs zielig, 't is idd te hopen dat het beestje op slag dood was. Het is helaas de realiteit, pijn het doet mij wel pijn om zoiets te zien. Daarom zou ik mjijn hond ook nooit in de kofferbak doen, ookal is dat (misschien ook voorschrift) veiliger voor jezelf, maar ik denk vaak als eerste aan het dier

timokyana

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-06 11:50

jeetje wat verschrikkelijk,arm beest,niets vermoedend met het baasje mee knalt er een tientonner boven op je.Ik hoop het nooit mee te maken maar let er wel altijd extra op als ik mijn honden mee neem, dat de achterliggende auto juist afstand neemt.Helaas was dit door de eigenaar niet te voorkomen.
Heel veel sterkte met deze ellende!

LBLGypsyCobs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-09-06 11:54

Op de site waar dit vandaan komt (www.eilandweb.nl) staat dat de hond op slag dood was.

Op de site www.flakkeenieuws.nl (die dus wat discreter zijn geweest) staat dat de dierenambulance nog is geweest, de hond heeft behandeld, maar dat ie toch is overleden.

Of een hond in de kofferbak een slecht idee is?
Tja, we hangen ook trailers achter onze auto.
Dit soort ongelukken verwacht je niet.