Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
jiehaaa schreef:Maar ik geloof nooit dat ze bewust wraak nemen, dat is een menselijke emotie. Het zal territoriumdrift zijn, maar wraak? Nee, dat is een dier wreed.
Zoolgangster schreef:Ach, ik heb een documentaire gezien, waarin te zien was hoe flipper en zijn vriendjes andere dolfijnen (andere soort) verkrachtte. Ook kindermoord (van dolfijnen dus, niet mensen) komt voor bij dolfijnen. Daar hoor je de new age dolfijnentherapeuten niet over...Dus ik zou bij die dolle dolfijn daar zeker niet gaan zwemmen...
Zoolgangster schreef:Ach, ik heb een documentaire gezien, waarin te zien was hoe flipper en zijn vriendjes andere dolfijnen (andere soort) verkrachtte. Ook kindermoord (van dolfijnen dus, niet mensen) komt voor bij dolfijnen. Daar hoor je de new age dolfijnentherapeuten niet over...![]()
Mareska schreef:Zoolgangster schreef:Ach, ik heb een documentaire gezien, waarin te zien was hoe flipper en zijn vriendjes andere dolfijnen (andere soort) verkrachtte. Ook kindermoord (van dolfijnen dus, niet mensen) komt voor bij dolfijnen. Daar hoor je de new age dolfijnentherapeuten niet over...![]()
Zeker teveel films gekeken die dolfijnen...
Misschien naïef, maar ik geloof echt niet dat dolfijnen van nature gemeen zijn..
AlleJan schreef:En ik dacht nog wel dat dolfijntjes zo lief waren![]()