Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
AlleJan schreef:Belachelijk dat dit tegenwoordig nog kan gebeuren.. Nederland is relatief rijk, toch weet de overheid geen goede voorzieningen te krijgen voor problemen als hitte.. Ik hoop dat hiervan geleerd wordt..
MoonChloe schreef:AlleJan schreef:...
Hmm, ik vind dit dus nergens op slaan.
Als ik dood ga door de hitte is dat toch echt wel MIJN schuld. Ik weet dat ik meer moet drinken maar dat doe ik niet altijd. Ik weet dat ik beter van 12-4 niet naar buiten kan gaan maar ik doe het toch en ik doe dezelfde dagelijkse klussen.
AlleJan schreef:Belachelijk dat dit tegenwoordig nog kan gebeuren.. Nederland is relatief rijk, toch weet de overheid geen goede voorzieningen te krijgen voor problemen als hitte.. Ik hoop dat hiervan geleerd wordt..
Kaatie schreef:Het zijn idd vooral oude mensen die overlijden tijdens zo'n hittegolf, maar ik denk niet dat ze doodgaan van de hitte zelf. Die mensen zijn al zo oud en zwak dat ze misschien nog een maand langer geleefd hadden zonder de hitte, maar door de warmte 'over het randje geduwd' werden om het maar cru te zeggen...
runningkawa schreef:Komt omdat men het liever aan zoiets uitbesteed dan aan extra personeel in de zorg