Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Shanna schreef:waarom gebruiken ze daar niet gewoon rokers voor? die zijn toch al bezig met zelfmoord plegen en die vinden het heus niet erg om betaalt of onbetaalt extra sigaretten te roken hoor!
Shanna schreef:waarom gebruiken ze daar niet gewoon rokers voor? die zijn toch al bezig met zelfmoord plegen en die vinden het heus niet erg om betaalt of onbetaalt extra sigaretten te roken hoor!
_Debbie_ schreef:
Ik wist dit dus echt niet,iedereen weet dat roken schadelijk is,ik snap niet dat echt bijna alles op dieren word getest zeg
Juultj schreef:Je kan zeggen wat je wilt JustNanno maar roken is en blijft de meest langzame manier van zelfmoord.
Ik ben ook erg blij dat ik niet rook, dit is echt belachelijk.
JustNanno schreef:Juultj schreef:Je kan zeggen wat je wilt JustNanno maar roken is en blijft de meest langzame manier van zelfmoord.
Ik ben ook erg blij dat ik niet rook, dit is echt belachelijk.
Drink jij dan ook geen koffie meer (slecht voor je hart), stap nooit meer op een paard (levensgevaarlijk), oftewel: blijf lekker in je bed liggen, maar pas op: zelfs DAAR kun je ongelukken mee krijgen.
Zelfmoord? Nee. Daarvoor ken ik veel te veel rokers die gezond oud zijn geworden.
dewitje13 schreef:
Das waar maar ik vind wel dat mensen die roken hun lichaam kapotmaken......... Niet echt zelfmoord of zo.
dewitje13 schreef:daar heb je gelijk aan.. Maar ik vind het hartstikke zielig voor die dieren! Die mensen zouden zelf eens proefmens moeten zijn, kijken of ze het leuk vinden. (srry beetje heftige reactie)
Maar iedereen stoppen met roken lukt toch nooit. Ook al zouden alle fabrieken sluiten, de mensen komen toch wel aan tabak.
Paraat schreef:Er zijn nog duizenden stoffen in sigarettenrook waarvan onbekend is wat ze uithalen, en deze worden onderzocht. Het is dus niet dat proeven zonder resultaat worden gedaan. En over de nuttigheid valt te discussiëren. Net als over het idee dat roken de overbevolking tegen zou kunnen gaan, en dus niet moet worden ontmoedigd (en al helemaal niet met oog op belasting).
dewitje13 schreef:daar heb je gelijk aan.. Maar ik vind het hartstikke zielig voor die dieren! Die mensen zouden zelf eens proefmens moeten zijn, kijken of ze het leuk vinden. (srry beetje heftige reactie)
Maar iedereen stoppen met roken lukt toch nooit. Ook al zouden alle fabrieken sluiten, de mensen komen toch wel aan tabak.
Mijn oom is doodgegaan aan longkanker en hij heeft gerookt. Vandaar dat ik absoluut tegen roken ben.
JustNanno schreef:dewitje13 schreef:daar heb je gelijk aan.. Maar ik vind het hartstikke zielig voor die dieren! Die mensen zouden zelf eens proefmens moeten zijn, kijken of ze het leuk vinden. (srry beetje heftige reactie)
Het mooie is dat iedereen dit hartstikke zielig vindt, maar ondertussen wel eens een paracematolletje neemt, of andere medicijnen, en die zijn natuurlijk OOK op dieren getest. Maar ja, dat mag dan weer welBeetje hypocriet niet?