Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Anique_Vaandrig schreef:in ieder geval beginnen met het verbieden om dieren aan kinderen onder de 18 te verkopen!!
_Nicky schreef:Het valt me overigens wel op dat bijna iedere week door een dronken iemand een dier is mishandeld.
ranna schreef:Een psychologische test of je verantwoordelijkheid genoeg bezit om met dieren om te gaan en er voor te zorgen.
Maar ja, dat moeten ze ook met rijbewijzen en kinderen krijgen vind ik.
Maar om te beginnen moet Bakellende acuut uit Den Haag verbannen worden en het CDA verboden worden.
Die lui presteren het iedere keer om wetten en regels die in het voordeel van dieren zijn en waar jaren, decennia lang voor geknokt is binnen no-time van tafel te vegen
En iederen op de Partij voor de Dieren stemmen natuurlijkNu is onze kans!
Jamezy schreef:ranna schreef:Een psychologische test of je verantwoordelijkheid genoeg bezit om met dieren om te gaan en er voor te zorgen.
Maar ja, dat moeten ze ook met rijbewijzen en kinderen krijgen vind ik.
Maar om te beginnen moet Bakellende acuut uit Den Haag verbannen worden en het CDA verboden worden.
Die lui presteren het iedere keer om wetten en regels die in het voordeel van dieren zijn en waar jaren, decennia lang voor geknokt is binnen no-time van tafel te vegen
En iederen op de Partij voor de Dieren stemmen natuurlijkNu is onze kans!
Papegaai...
ranna schreef:
Ik nie papegaai nie!!
Heb even teruggelezen waar je op doelde. Je hebt het over een examen maar dat vind ik onvoldoende. Je moet verantwoordelijkheidsgevoel hebben niet alleen de kennis van hoe het zou moeten
Jamezy schreef:ranna schreef:
Ik nie papegaai nie!!
Heb even teruggelezen waar je op doelde. Je hebt het over een examen maar dat vind ik onvoldoende. Je moet verantwoordelijkheidsgevoel hebben niet alleen de kennis van hoe het zou moeten
HgeheGrapje meis
Ik bedoelde hetzelfde, maar inderdaad, jij verwoord het beter!