Hevige vechtparty in onze discotheek

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_Noraly

Hevige vechtparty in onze discotheek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-08-06 15:52

Citaat:
Agent mishandeld, tweede agent lost waarschuwingsschot
2006-08-13 12:50
NIJVERDAL - RIJSSEN, Een agent van de politie Twente heeft in de afgelopen nacht een waarschuwingsschot moeten lossen bij een incident bij een discotheek aan de Morsweg in Rijssen. Een mishandeling van een man is dusdanig uit de hand gelopen, dat er een vechtpartij ontstond waarbij 50 a 60 personenen betrokken raakten en twee agenten belaagd werden door deze mensenmassa. Hierbij is uiteindelijk een 22 jarige Nijverdaller en een 19-jarige Wierdenaar aangehouden.
Rond 4.26 kwam de eerste melding binnen van de mishandeling. Portiers van de discotheek die de mishandelde man hielpen zouden ook zijn mishandeld. Twee agenten, die in de buurt van de discotheek aanwezig waren, zagen enkele mannen in een auto stappen. De agenten spraken deze mannen aan. Een medewerker van de discotheek vertelde dat één van die mannen de portiers had geslagen. Deze man, 19 jaar uit Wierden, kwam daarop dreigend richting de agenten lopen. Hij probeerde een agent en de medewerker van de discotheek te slaan. De andere agent trachtte daarom de man aan zijn arm weg te trekken. Deze agent werd plotseling door een onbekende persoon van achteren om zijn keel gegrepen en vastgehouden. Hierop begon een grote groep van ongeveer 50 à 60 personen zich met de aanhouding te bemoeien. De agenten werden door deze groep belaagd en al vechtend van elkaar gescheiden. Één agent werd door meerdere personen vastgehouden en mishandeld. Hij was niet in staat zich te verweren. De andere agent voelde zich zodanig bedreigd dat hij zijn dienstwapen trok en de groep sommeerde te verwijderen. Omdat de groep zich zeer dreigend bleef opstellen gaf de agent een waarschuwingsschot met zijn dienstpistool. Hierdoor viel de dreigende groep uiteen.

Drie personen bleven echter voor de agent staan. Één van deze personen zei tegen de agent dat hij op hem moest schieten. De agent borg zijn pistool en maakte gebruik van zijn wapenstok. De andere agent werd na het lossen van het waarschuwingsschot losgelaten en kon gebruik maken van zijn pepperspray. De agenten gaven het signaal aan de overige politieagenten van Twente dat zij in nood verkeerden. Daarop kwamen meerdere politieagenten ter plaatste en konden de twee mannen, 19 jaar uit Wierden en 22 jaar uit Nijverdal, worden aangehouden. Nadat de rust wedergekeerd was heeft de politie een onderzoek gestart naar het gebeuren. De technische recherche heeft ter plaatse onderzoek verricht. De officier van justitie heeft besloten dat het onderzoek niet door de rijksrecherche wordt afgehandeld omdat het waarschuwingsschot van de agent een terechte handeling was.

De politieagenten hebben diverse beurse en blauwe plekken. De politie stelt een onderzoek in naar de mishandeling welke de aanleiding was van het gebeuren, en naar de mishandelingen van de portiers en agenten en sluit meerdere aanhoudingen niet uit.

Bron: http://www.rtvhellendoorn.nl/

Onze hele stad heeft het erover, het is by ons regelmatig raak
heftig jóh!

lovemangga

Re: Hevige vechtparty in onze discotheek

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-06 15:55

volgens mij is het altijd raak daaro,
heb in markelo (waar ik meestal heen ga) nog nooit heftige vechtpartijen gezien

BibiSmurf

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-06 15:56

Jaah een paar weken geleden is mijn broertje daar ook in elkaar geslagen. Hij is na 1 klap knock out gegaan, en toen hebben een stuk of 6 jongens (onder invloed van drugs) op zijn hoofd staan trappen.
Het is echt te belachelijk voor woorden, hij heeft er een zware hersenschudding aan over gehouden!!
Gelukkig zijn er twee jongens toen opgepakt.
Je hoort steeds vaker dat er daar wat gebeurd

lovemangga

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-06 16:08

en ik hoor ook heeel veel dat ze daar drugs in je drankje gooien, deze discotheek trekt volgens mij wel de aandacht van de 'foute' mensen

why_not

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-06 16:08

nou lekker is dat zeg!

_Rijkie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-06 16:11

Niet normaal

Je zou haast thuisblijven door dat geklööt altijd

Jamezy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-06 16:13

Deerne

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-06 23:13

Jemig het is toch erg dat je niet eens meer normaal kan uitgaan zonder het
risico te lopen om in elkaar geslagen te worden of dat er iets in je drankje
wordt gedaan. Gelukkig is mijn oudste nog maar 8 maar ik moet er niet aan denken
dat zijn (staptijd) gaat komen. Als je dit zo hoort vraag ik me af hoe erg
zal het over een paar jaar zijn???

Machie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-06 23:27

dit is zeker in lucky?
Vroeger was daar nooit iets

Irismacho

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-06 18:36

Pff daar wilde ik nog heengaan met een vriendin.. Mocht niet omdat we pas 15 zijn maar toch.

Hoorde al iets van het verhaal op de camping.

_Noraly

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-08-06 19:24

hahaa, ik kom elke week in lucky, en laat ik zeggen dat ik weinig merk van dit soort dingen..
ja oke 1 keer is er wat in het drankje van een ex van my gedaan, maar niet genoeg om hem plat te krygen. En nyverdal en wierden zoeken elkaar wel vaker op..
Vechtpartyen kryg je gewoon steeds meer jóh, overal hoor!

Kaiya

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-06 19:28

Jezus, hier hoor je ook vaker dat er dat soort dingen gebeuren.
Belachelijk, je kan nieteens uitgaan zonder pepperspray op zak. Rolleyes Nagelbijten / Gniffelen

Mloes

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-06 19:29

Ik kom ook regelmatig in Lucky.. Laatste keer dat ik een ruzie heb meegemaakt daar was in april ofzo. En vorige week in Bill, was een jongen uit Enter met een barkruk op zn hoofd geslagen. Als je alle ruzies enzo wil ontlopen moet je thuis blijven Lachen Er wordt overal gevochten.. Helaas.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-06 19:39

Citaat:
Als je alle ruzies enzo wil ontlopen moet je thuis blijven Lachen Er wordt overal gevochten.. Helaas.

En dat vindt iedereen normaal tegenwoordig? Een avondje gezellig stappen moet je dus automatisch koppelen aan een grote kans op vechtpartijen?
Een uitgaansgelegenheid waar regelmatig vechtpartijen ontstaan mag van mij per direct gesloten worden. De vechtersbazen meteen oppakken èn aanpakken (de taakstraf eruit en gewoon ouderwets 'zitten').
Geloof het of niet, dat werkt!

_Noraly

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-06 21:28

haha ja oni, de desbetreffende discotheek sluiten, alle onschuldige klanten de klos. Met gevolg dat de ruziemakers het ergens anders gaan doen, en die discotheek kan vervolgens weer gesloten worden
los je niets mee op

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-06 12:51

Het is erg om te moeten zeggen, maar dit soort dingen horen zo'n beetje bij uitgaan lijkt wel.

Hier in Amsterdam kun je je klok erop gelijk zetten dat er ellende is op zaterdag avond...

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-06 13:05

dat is mede de reden waarom ik nooit meer naar lucky ga... er is daar echt ALTIJD gedonder.
ik ga nu altijd naar Bill in Markelo, heb daar in de 3 jaar dat ik daar kom nog nooit een vechtpartij meegemaakt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-06 13:13

Ff totaal offtopic.
Zit de Dieka nog in Markelo?

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-06 13:15

jups, dieka zit ook nog in Markelo

_Noraly

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-08-06 13:09

in dieka heb ik ook vaak vechtpartyen meegemaakt,

Sammy78

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-06 15:00

LiSSy schreef:
dat is mede de reden waarom ik nooit meer naar lucky ga... er is daar echt ALTIJD gedonder.
ik ga nu altijd naar Bill in Markelo, heb daar in de 3 jaar dat ik daar kom nog nooit een vechtpartij meegemaakt

in iedere discotheek is het regelmatig raak hoor, ook bij Bill's Bar in Markelo wel.Schijnheilig
ik ging daar altijd stappen en het was er toch wel om de week raak. Het is alleen de kunst van de uitsmijters om het niet op te laten vallen bij de rest. en dat is niet altijd even makkelijk.

finn2003

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-06 15:26

daarom heb ik ook een hekel aan grote discotheken. Altijd wel gezeik met jongetjes van een jaar of 18 die teveel hebben gezopen. En dat vinden ze dan ook nog stoer. Van mij part mogen ze ze voor een beste poos opsluiten en nooit weer ergens binnen laten.

Zit zelf eigenlijks altijd bij ons in het dorp id kroeg waar eigenlijk iedereen mekaar wel kent. Stukken gezelliger en je hebt nooit geen gezeur

DAAHN_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-06 22:57

Ja idd . het is wel vaak raak bij Lucky&co.
Kga zelf altijd naar Zaaldijk , maar dit gaat echt te ver!

_Anouck

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-06 11:43

tjah elke week is er zowieso wel een knockparty hoor bij lucky! Maar in dieka en bill zie je ze net zo goed hoor! Ach ik stoor me er niet aan! Vind het alleen belachelijk dat het zo moet!

_Anouck

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-06 11:26

Ja hoor gister was het weer (bijna) raak! Ik stond even gek te doen met de vriend (P)van mijn nicht! En een aantal jongens stonden al te kijken naar P. Na een tijdje duwde ze hem keihard aan, en hij had zoiets van als jij mij duwt duw ik trug. Dus hij terug duwen, waardoor er een klein gevechtje ontstond wat nog wel in de hand werd gehouden! Maar ja die jongen stond dus met bierflessen in zijn handen! Wij zijn maar weggelopen want anders kwam er toch ruzie en daar hadden we nou net geen zin in! Verder zijn er ook wel weer mensen verwijderd gisteren! Maar de security was wel waakzamer dan normaal! Na vorige week! Iets prutsmuts en je werd er al uitgegooit!