Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Daf schreef:Denk dat het paard misschien ook wel beter af is bij een nieuwe eigenaar, want van de ouders zal het denk ik nooit meer de verzorging krijgen zoals daarvoor, te pijnlijk......
Kimberley77 schreef:Heftig hoor. Ik zou dus nooit mn paard kunnen verwijten dat die zn veulen probeerde te beschermen. Zelfde als met ongelukken inhet verkeer, slachtoffer wil altijd een dader hebben en ooka l is die onterecht een dader zullen ze willen om hun gevoel af te kunnen reageren. Letw el, dit zullen alleen mensen zijn die niet hun eigen emoties aankunnen.
Ik zou mezelf levenslangs chuldig voelen, omdat ik mn kind onbewaakt achterliet.
Lusitana schreef:Een manège is geen crèche. Het is en plek met potentieel gevaarlijke dieren (want dat zijn en bljven paarden). Ouders moeten op hun kinderen letten, mensen moeten zich aan regels houden. Dat is de enige manier om ongelukken te voorkomen.
Kimberley77 schreef:Heftig hoor. Ik zou dus nooit mn paard kunnen verwijten dat die zn veulen probeerde te beschermen. Zelfde als met ongelukken inhet verkeer, slachtoffer wil altijd een dader hebben en ooka l is die onterecht een dader zullen ze willen om hun gevoel af te kunnen reageren. Letw el, dit zullen alleen mensen zijn die niet hun eigen emoties aankunnen.
Ik zou mezelf levenslangs chuldig voelen, omdat ik mn kind onbewaakt achterliet.
Chiqa schreef:Daf schreef:Denk dat het paard misschien ook wel beter af is bij een nieuwe eigenaar, want van de ouders zal het denk ik nooit meer de verzorging krijgen zoals daarvoor, te pijnlijk......
Helemaal mee eens, die mensen verdienen geen paarden.
Nashke schreef:Ik zou het paard ook wegdoen, niet omdat het een "gevaarlijk" paard ofzo is, het ligt idd in de natuur om haar veulen te beschermen en ongelukken gebeuren nu eenmaal...
Maar voor de confrontatie.. Ik zou wel zorgen dat ze een goede thuis heeft, ik zou ze niet gewoon "dumpen".