Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
dingetje schreef:Als de hypotheekrenteaftrek er af gaat, kan 2/3 deel van de huiseigenaren een bord in de tuin zetten en zullen de huizen onverkoopbaar worden.
Er zal dus wel een regeling voor in de plaats moeten komen anders holt de Nederlandse economie achteruit.
Katoo71 schreef:Ik weet wat desiree bedoeld, zij noemt nu 1 ding op maar ik heb ook mijn twijfels wat de betreft de pvda, ieder zijn mening toch ?
Desiree schreef:Nee, het gaat mij puur en alleen om dit agendapunt. NIet om andere partijen en andere agendapunten.
Het zou wel mooi zijn als de huizen hier in nederland een stuk goedkoper werden. In Duitsland heb je geen hypotheekrente aftrek. Maar daar zijn de huizen ook veel en veel betaalbaarder.
Whiz schreef:Desiree schreef:Nee, het gaat mij puur en alleen om dit agendapunt. NIet om andere partijen en andere agendapunten.
Het zou wel mooi zijn als de huizen hier in nederland een stuk goedkoper werden. In Duitsland heb je geen hypotheekrente aftrek. Maar daar zijn de huizen ook veel en veel betaalbaarder.
Jah daarom koop ik ook een huis in duitsland!! Kun jij ook doen! En kun je nog steeds in nederland stemmen. tadaa.
Desiree schreef:Ja maar dit is wel een HEEL belangrijke factor. Niets tast namelijk je portemonee zo aan als afschaffing van hypotheekrente aftrek. Ik zie ook niet waarom alleen huizenbezitters zouden moeten opdraaien voor de kosten van de zorgstaat. Dan zouden ze er tegenover moeten stellen dat het OZB wordt afgeschaft.
PvdA heeft ook goede dingen, maar dit is een punt wat ik heel belangrijk vind en het is de PvdA die ermee bezig is. Als een andere partij het was geweest, had ik die genoemd.