Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Juice schreef:zelfs de reclames tussendoor zijn erg.gaat alleen maar over mooie of half blote vrouwen,
als ik de tv aanzet om 8 uur savonds kan ik al meegenieten van de programmas die later op de avond komen, en die gaan allemaal over bloot. Niet voor de vrouw nee allemaal gericht op de man, waarom wordt hier geen rechte lijn in getrokken? Dus ook eens bloot voor de vrouw, dat zal toch veel eerlijker zijn? nee wat ik zie is alleen maar gericht om de man te behagen.
Smurfie schreef:ik heb voor sexlijn gewerkt haha
Mlies schreef:Nou, programma's als die lingerie dames die slap tegen een balletje trappen zouden idd verboden moeten worden.. Ookal ben ik dan een vrouw, dat vind ik echt té goedkoop..
Smurfie schreef:slaat echt niet op de context geloof ikik heb voor sexlijn gewerkt haha
BounceBabe schreef:zijn de tegenwoordige video clips.
BounceBabe schreef:waarom dan ook geen naakte mannen.
KisSs_Girl schreef:Mlies schreef:Nou, programma's als die lingerie dames die slap tegen een balletje trappen zouden idd verboden moeten worden.. Ookal ben ik dan een vrouw, dat vind ik echt té goedkoop..
Idd,vind dat écht vreselijk!
Maar ja,al die mannen die 'kickuuuuh' daar natuurlijk helemaal op
Smurfie schreef:Wat is er mis met bloot? we leven niet meer in de jaren 0 :s ik vind het niet storend eigelijk... Waarom zullen we ons schamen voor ons eigen lichaam