Wie heeft er meer informatie over dit onderwerp?
het is namelijk voor mij best dicht bij,, ik ken kinderen die er bij hebben gezeten toen het is gebeurt... en ik ga zelf ook naar die school...

Iemand meer info?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Welshcobfan schreef:sjees als het vuur niet goed brand hebben ze gewoon verkeerd hout óf het vuur niet goed opgebouwd... sommige mensen... Welke idioot haalt het nou in zijn hoofd om een brandbare goedje eraan toe te voegen met zoveel kids erbij?????? Beetje jammer dat de kids verbrand zijn en de leraar zelf niet...
Welshcobfan schreef:Ik heb verstand van kampvuren en ik heb nog nooit in mijn leven er een brandbaar goedje overheen gegooid terwijl er kids in de buurt zaten. Kinderen laat ik zowiezo niet bij het kampvuur zitten als we bezig zijn met het op te stoken of te maken. Dus ja ik weet waar ik over praat
(ik ben een scout dus maak regelmatig kampvuren of heb kampvuurwacht, mét een emmer zand en water)
missmiekie schreef:Dan weet jij nog niet wat er OP DAT MOMENT, OP DIE PLAATS gebeurd is, dat het zo ver heeft weten te komen, dus dan kun je nog niet GEHEEL oordelen. Tuurlijk kun je zeggen dat er geen benzine oid overheen had gemoeten, maar dat is achteraf altijd makkelijk praten....