Moeder mishandelde vermiste meisjes...

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Ellebelletje

Moeder mishandelde vermiste meisjes...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-06 11:38

BRUSSEL - De moeder van één van de twee vermiste meisjes uit Luik, die al een week spoorloos zijn, blijkt vrijdag te zijn veroordeeld tot een voorwaardelijke celstraf van één jaar wegens verwaarlozing van haar kinderen. Dat meldden zaterdag diverse Belgische media.

De vrouw heeft zes kinderen tussen de vier en elf jaar oud. Zij sloot de kinderen op in de kelder, terwijl zij zichzelf prostitueerde. De kinderen kregen nauwelijks te eten en werden ook geslagen met een kleerhanger.

In beroep gaf het Hof van Luik haar daarvoor een voorwaardelijke straf. De moeder werd maanden geleden bij verstek door een rechtbank veroordeeld tot twee jaar cel, waartegen ze in beroep was gegaan.

De mishandelingen vonden plaats in 2001 toen het vermiste dochtertje Stacy twee jaar oud was. Haar broertjes vertelden tegenover de rechter dat ze werden geslagen en soms uren op hun knieën moesten zitten.

Stacy woont overigens bij haar vader, omdat de ouders gescheiden zijn. In de vermissingszaak is er nog altijd geen sprake van een doorbraak.

(BRON: NU.NL)

Hiervan gaan je haren toch rechtovereind staan?

Net een scene uit een griezelfilm...wat zijn er toch vreselijke mensen!!!
En dat te bedenken dat er vrouwen zijn die dolgraag kinderen doen, en ze niet kunnen krijgen. En zo'n monster zet er 6 op de wereld..
Ik wordt hier echt in en in triest van

katrienh

Re: Moeder mishandelde vermiste meisjes...

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-06 11:43

Dat het geen normaal gezin was, had ik al lang door, maar dit slaat alles !

FlairS

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-06 11:50

Het verhaal wordt steeds grimmiger.........
Ik heb eigenlijk vanaf het begin al een gevoel erover dat de vader/stiefvader en/of moeder/stiefmoeder iets met de verdwijning te maken zouden kunnen hebben.En toen bleek dat mama de volgende avond gewoon weer lekker de kroeg inging kreeg ik helemaal de kriebels.Ik hoop voor de kinderen dat ze levend en wel teruggevonden worden en aan de hele toestand dan geen vreselijke gevolgen overhouden maar ik vrees het ergste

Ellebelletje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-06 17:59

Dat idee kreeg ik ook al inderdaad!!

Wie neemt er zijn kinderen nou mee naar een café??En al helemaal zo laat in de nacht...gatver....wat vreselijk voor die kleine meiden

Hopelijk zijn ze nog wel bij elkaar (of bij elkaar gebleven) want dan hebben ze elkaar nog wel om te steunen.

ilovelucky

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-06 21:16

Ik hoorde het vanmiddag op de radio! Zoiets doe je toch niet dat mens is gek!! Arme kinderen !

Opsluiten Levenslang dat krankzinnige mens !

Debortje_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-06 22:37

misschien zijn de kinderen zelf weggelopen ??

maarjaa arme kinderen, uren op je knieen zitten en opgesloten worden in een kelderr brrr!.

Sjoert

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-06 22:42

-> NM

(geen paardgerelateerd nieuws. )

Chans

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-06 00:44

Het verhaal wordt steeds vreemder. Ik vond het zowiezo al raar dat ze midden in de nacht haar jonge kinderen nog bij elkaar moest roepen maar dit maakt het nog erger.

Ik krijg hier zo'n 'Natalie Hollaway' gevoel bij (met andere woorden er klopt iets helemaal niet in deze zaak)

vanity

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-06 08:22

Dit klopt langs geen kanten! Het zou me niks verbazen als die ouders die kinderen gewoon verkocht hebben ofzo of dat ze zelf zijn weggelopen (wat ik hoop eigenlijk)! Ik hoop maar dat ze het toch goed maken en dat ze snel boven water komen (en niet terug naar die ouders moeten)

ellepel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-06 08:25

zou.....

ze zit zelf in de prostitutie he....

zou ze haar kinderen verkocht hebben?

jeanie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-06 09:53

Toen ik deze dame hoog van de toren zag blazen op tv dat ze uit haar ouderlijke macht ontzet zou worden wist ik het al.
De kinderen laat ze aan haar lot over geen greintje verdriet en alles op haar zelf betrekken .

Ik hoop dat de 2 kinderen snel gevonden worden en een goed plekje krijgen.

Kyle

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-06 10:00

Het sloeg toch niet op de stiefmoieder maar op de moeder die al lang het hoederecht had verloren? (De vrouw met zwart haar). Trouwens, jullie zijn weer goed bezig "Het zou me niet verwonderen mochten ze verkocht zijn". Laat zulke dingen aan het gerecht over. Ik denk dat de ouders het al moeilijk genoeg hebben!

jeanie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-06 10:09

Het was echt de moeder en goed dat ze uit ouderlijke macht is ontzet, en de andere kids al een veilig plekje krijgen.

Dianta

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-06 10:18

Terwijl de vrouw zich ging prostitueren, sloot ze haar kinderen op in de kelder. Ze sloeg hen regelmatig met een kapstok en gaf hen nauwelijks te eten, schreven Het Laatste Nieuws en La Dernière Heure zaterdag. "Het verhaal van die kinderen is gruwelijk", noteerde de politie. Nu Stacy verdwenen is, staat de moeder hysterisch te huilen voor de camera's. "Smakeloos theater, want ze heeft het meisje al jaren niet meer gezien".

Bron: De Zondag

Waar gaat de wereld heen, zelfs in zo'n klein landje als Belgïe. Ik vind dit echt zielig..

Kwanyin

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-06 10:46