Benzine vervuild

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Miss_Maya

Benzine vervuild

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-06-06 18:35

Staat dit hier goed ?

Mijn moeder en ik waren gaan tanken bij een (onbekend) tankstation .
Alles ging goed . Toen we een uur/twee uur later 5km gingen rijden begon het : De auto begon te haperen en de joeken (schudden) . Mijn moeder is toch rustig doorgereden . De volgende morgen wou ze vertrekken . 3 km verder begon de auto heel fel de daveren en heeft ze hem stil moeten leggen . Mijn vader (automecanicien) is toen komen kijken maar vond het probleem niet . Toen ik mijn moeder rustig verder gereden naar het werk . Daar heeft iemand die veel van auto's kent uitgebreid naar onze auto gekeken . En wat bleek ? Vervuilde benzie . Vuil ging voor de filter zitten en daarvan die haperingen .
Die avond heeft mijn vader de auto nog eens heel uitgebreid nageken en een nieuwe filter gestoken . En nu rijd de auto weer tegoei .

Wij gaan naar dat tankstation toe en als ze de filter niet willen terug betalen ondernemen we grotere stappen . Zou dit ook iets zijn voor in de krant ?
Want zoiets mag toch niet ! Zo kun je je auto kapot rijden !

inkepink

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-06 18:52

helaas gebeurd dit nogal eens bij die kleine goedkope tankstationnetjes dus stappen onder nemen??? weet niet of dat wat uithaalt

terorita

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-06 19:31

als je de tank bijna leeg rijd, gebeurd dit sneller
onder in de benzinetanl zit bezinksel, hoeft dus niet persee de schuld van het tankstation tezijn
wil niet ontkennen dat er veel benzinepompen zijn die bagger verkopen

Miss_Maya

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-06-06 20:16

Hij was niet leeg gereden

Bas232

Re: Benzine vervuild

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-06 21:35

Ga je wel een probleem hebben.....

Simpel, je moet dan met een deurwaarder een staal gaan nemen en het vervolgens laten onderzoeken.
Als dat onderzoek dat gaat uitwijzen, dan kan je een rechtzaak beginnen.

Dit gaat je niet lukken.
Ergo, de baten gaan niet tegen de kosten opwegen.
Je gaat immers moeten bewijzen dat de benzine slecht is, hoe ga je dat aantonen?
Kan je enkel door een deurwaarder een staal te laten nemen.

Trouwens, ik zou vervuilde benzine ook niet zomaar aanvaarden, wie zegt niet dat het bezine filter reeds vol zat met troep voor het tanken?

Beter nog, kijk het onderhoudsboekje na, zijn alle beurten gegeven? Zo niet, geen poot om op te staan.