Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
yentelien schreef:ik heb een even een vraagje? klopt het dat er een lijk is gevonden in poortugaal ? het zou een donkere man betreffen die langs het fietspad zou hebben gelegen, de politie heeft de man afgelopen dinsdag weggehaald. ik vroeg me af of dit waar was en wat de doodsoorzaak van de man was!
(poortugaal ligt nabij rotterdam)
Cayenne schreef:POORTUGAAL - Passanten hebben in de nacht van zaterdag op zondag onder een auto in een greppel in Poortugaal (Zuid-Holland) een dode man gevonden. In de auto zaten twee gewonde mannen van 23 en 22 jaar oud uit Barendrecht en Poortugaal, onder wie de bestuurder.
De gewonden, die bekneld zaten in de wagen, zijn overgebracht naar een Rotterdams ziekenhuis, aldus een politiewoordvoerder zondag. Het rijbewijs van de 23-jarige bestuurder nam de politie in beslag.
De politie onderzoekt of het dodelijke slachtoffer, van wie de identiteit nog onbekend is, een passier of voorbijganger was. De passanten troffen de slachtoffers rond half twee aan in een greppel op de Schroeder van de Kolklaan.
Bron: www.dekrant.nl
voor de rest is er volgens mij niets gebeurd
even slim googlen
yentelien schreef:Cayenne schreef:POORTUGAAL - Passanten hebben in de nacht van zaterdag op zondag onder een auto in een greppel in Poortugaal (Zuid-Holland) een dode man gevonden. In de auto zaten twee gewonde mannen van 23 en 22 jaar oud uit Barendrecht en Poortugaal, onder wie de bestuurder.
De gewonden, die bekneld zaten in de wagen, zijn overgebracht naar een Rotterdams ziekenhuis, aldus een politiewoordvoerder zondag. Het rijbewijs van de 23-jarige bestuurder nam de politie in beslag.
De politie onderzoekt of het dodelijke slachtoffer, van wie de identiteit nog onbekend is, een passier of voorbijganger was. De passanten troffen de slachtoffers rond half twee aan in een greppel op de Schroeder van de Kolklaan.
Bron: www.dekrant.nl
voor de rest is er volgens mij niets gebeurd
even slim googlen
maar dit is al ongeveer een half jaar geleden gebeurt. nu is er een zwarte man gevonden, het blijkt er een te zijn uit het delta..
Billy schreef:Ja, he, slim googelen is leuk, maar slim lezen nog leuker
Citaat:was het daar in de buurt van die straat met die nieuwe taartwinkel? daar fiets ik dagelijks