Iehh wat goor! Daar ga ik dus niet meer heen, haha! Moet er niet aan denken aan zo'n vies glibberend springerig ding die al weet ik hoelang door je salade heeft lopen glibberen! Hadden ze in Amerika niet hoeven doen, hebben ze gelijk een schadeclaim van weet k veel hoeveel ton aan hun broek hangen!
Aan de andere kant ook wel n beetje zielig voor die kikker, zo opgesloten in een salade!
Ik heb het een keer met een klein naaktslakje in mijn sla gehad. Was nog duur restaurant ook..... Weg honger, en sindsdien kijk ik toch nog altijd even goed naar mijn eten voor ik het eet.
Of gewoon iemand van de Burger King die zijn baas een hak wilde zetten ... zie het voor je ook gewoon... ineens 2 van die oogjes tussen een stukje tomaat en komkommer
Wedden dat zal blijken dat mevrouw de kikker er zelf in gemikt heeft? Een levend amfibie bij lage temperaturen in plastic verpakt?! No way!
Hij kan toch ook op het bord gesprongen zijn toen de salade al UIT de verpakking was? Want wie gooit nou zelf een kikker in zijn eten om vervolgens de helft op te eten?