Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Remy schreef:Nou sorry hoor, maar elke moeder mag toch hopenlijk wel weten dat je je kind NOOIT in een auto moet achterlaten met de sleutels in het contact, laat staan met een stationair draaiende motorDan ben je toch wel een ongelooflijk domme muts..
Niet alleen omdat een kind van 5 jaar zichzelf gewoon makkelijk kan losmaken, maar ook in het geval van diefstal van de auto (met kind er dus nog in)
Sommige mensen...
Navidad schreef:Dat bedoel ik mloes, maar het ergste vind ik nog van het kind wat zo overstuur is van de fout van de moeder..
Marcella_e schreef:Ik denk niet dat de moeder het kind in de auto heeft laten zitten met het idee dan kan hij even een stukje rijden. En eerlijk is eerlijk iedereen doet weleens wat stoms of doms. Niemand is perfect. Alleen gaan sommige van die domme dingen een beetje mis en sommige heel erg. De vrouw heeft de pech gehad dat ze meteen onder het wiel is komen te liggen. Maar om daar nou om te gaan lachen of te zeggen eigenschuld? Vraag me af of dat wel eerlijk is. Ik denk dat iedereen hier wel eens iets doms gedaan heeft met zijn paard of kind of auto of wat dan ook.
EsSther schreef:ik vind het zielig voor de moeder, en klem onder het wiel, en je kind overstuur. En zelf DIKKE pijn!!
ze heeft het heus niet met opzet gedaan! het zou ook een stunt voor mij zijn, ff snel een brief posten, moter laten lopen etc..