Jongetje (5) rijd moeder aan.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Navidad

Jongetje (5) rijd moeder aan.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-06 14:36

UTRECHT - Een 5-jarig jongetje heeft woensdag in IJsselstein zijn moeder aangereden met een auto. Moeder had het jochie even in haar wagen achtergelaten, met een stationair lopende motor. De knaap had zich vervolgens uit zijn kinderzitje gewurmd, was achter het stuur gaan zitten en bracht de automaat in beweging. Moeder werd hiervan de dupe: ze kwam klem te zitten onder een wiel.

De brandweer moest de vrouw bevrijden. Ze is naar het ziekenhuis gebracht. Het jongetje was volgens de politie overstuur.

bron : www.nu.nl

Het zou je maar gebeuren!

Remy

Re: Jongetje (5) rijd moeder aan.

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-06 14:48

Nou sorry hoor, maar elke moeder mag toch hopenlijk wel weten dat je je kind NOOIT in een auto moet achterlaten met de sleutels in het contact, laat staan met een stationair draaiende motor Dan ben je toch wel een ongelooflijk domme muts..

Niet alleen omdat een kind van 5 jaar zichzelf gewoon makkelijk kan losmaken, maar ook in het geval van diefstal van de auto (met kind er dus nog in )

Sommige mensen...

Ilzjuh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-06 14:49

Het zou je idd maar gebeuren.
Ik denk niet dat die voortaan nog haar kind in de auto laat met een draaiende motor, hoewel ik dit sowiezo niet echt slim vind.

Renee91

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-06 14:51

Wooow even dichtbij, lekker slimme moeder!

Mloes

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-06 14:53

Haha moest eigenlijk nog wel lachen. Word je aangereden door je eigen kind van 5.. Zal je maar gebeuren Maar vind het wel eigen schuld van de moeder..

Navidad

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-06 14:54

Dat bedoel ik mloes, maar het ergste vind ik nog van het kind wat zo overstuur is van de fout van de moeder..

terorita

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-06 14:56

dom dom dom.
je kunt ze geen tel alleeen laten.
of ze nu vast in hun stoeltje zitten of niet

Greentea01

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-06 15:00

Ik denk niet dat de moeder het kind in de auto heeft laten zitten met het idee dan kan hij even een stukje rijden. En eerlijk is eerlijk iedereen doet weleens wat stoms of doms. Niemand is perfect. Alleen gaan sommige van die domme dingen een beetje mis en sommige heel erg. De vrouw heeft de pech gehad dat ze meteen onder het wiel is komen te liggen. Maar om daar nou om te gaan lachen of te zeggen eigenschuld? Vraag me af of dat wel eerlijk is. Ik denk dat iedereen hier wel eens iets doms gedaan heeft met zijn paard of kind of auto of wat dan ook.

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-06 15:02

Remy schreef:
Nou sorry hoor, maar elke moeder mag toch hopenlijk wel weten dat je je kind NOOIT in een auto moet achterlaten met de sleutels in het contact, laat staan met een stationair draaiende motor Dan ben je toch wel een ongelooflijk domme muts..

Niet alleen omdat een kind van 5 jaar zichzelf gewoon makkelijk kan losmaken, maar ook in het geval van diefstal van de auto (met kind er dus nog in )

Sommige mensen...

Ja dat vind ik ook vreemd. Laatst was er ook nog een jongetje die met de auto aan de haal ging

Sanniej_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-06 15:06

Navidad schreef:
Dat bedoel ik mloes, maar het ergste vind ik nog van het kind wat zo overstuur is van de fout van de moeder..

Inderdaad!
Nog al dom van die moeder ..

madam

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-06 15:07

haha, ze is meteen gestafd

Remy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-06 15:21

Marcella_e schreef:
Ik denk niet dat de moeder het kind in de auto heeft laten zitten met het idee dan kan hij even een stukje rijden. En eerlijk is eerlijk iedereen doet weleens wat stoms of doms. Niemand is perfect. Alleen gaan sommige van die domme dingen een beetje mis en sommige heel erg. De vrouw heeft de pech gehad dat ze meteen onder het wiel is komen te liggen. Maar om daar nou om te gaan lachen of te zeggen eigenschuld? Vraag me af of dat wel eerlijk is. Ik denk dat iedereen hier wel eens iets doms gedaan heeft met zijn paard of kind of auto of wat dan ook.

Kom op zeg, dit is toch iets waar je niet eens over na zou moeten denken? Je laat toch ook je gas niet bewust aan staan? Of legt een pakje lucifers voor je zoontje op tafel neer? Foutje ok, maar je kind in de auto laten zitten met een draaiende motor is een bewust gemaakte, domme beslissing waarmee ze niet alleen zichzelf, maar ook andere mensen en haar kind in gevaar heeft gebracht.

Navidad

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-06 16:09

Ik ga met remy mee. ik heb een broertje van 17 mnd. die zal ik dus ook echt niet alleen in de auto laten zitten..

Zofia

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-06 16:11

Wel een beetje dom ja.

Ik kan mijn kinderen nog een tel alleen laten met machine's.
Je hoort als moeder toch wel een beetje je kind te kennen.

Nu, ja. Zal wel niet meer gebeuren, denk ik.

__Tiientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-06 17:54

Nu niet alles op die moeder afreageren he.
Daar denkt zij achteraf ook maar bij na.

EsSther

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-06 17:58

ik vind het zielig voor de moeder, en klem onder het wiel, en je kind overstuur. En zelf DIKKE pijn!!
ze heeft het heus niet met opzet gedaan! het zou ook een stunt voor mij zijn, ff snel een brief posten, moter laten lopen etc..

Greentea01

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-06 18:00

EsSther schreef:
ik vind het zielig voor de moeder, en klem onder het wiel, en je kind overstuur. En zelf DIKKE pijn!!
ze heeft het heus niet met opzet gedaan! het zou ook een stunt voor mij zijn, ff snel een brief posten, moter laten lopen etc..

Hier ben ik het dus mee eens. Vind het echt niet kunnen om te zeggen hahaha die heeft haar lesje wel geleerd. Het is heus niet expres gegaan en het zal ook vast nooit meer gebeuren

Liedje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-06 18:03

Je zowiezo al geen auto met draaiende motor staan
Laat Staan met je kind van 5 jaar oud erin

laurien_u

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-06 18:04

bah! het zal je maar gebeuren! Het is dan wel haar eigen schuld, maar vind niet dat ze dit dan verdient heeft! ofzo
Ben het ook met Marcella_e eens

jari

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-06 18:06

het lijkt me vreselijk..?? wat nou als hij groter wordt.. moet hij dan aan mensen vertellen ik me eigen moeder vermoord..?? het lijkt m echt vreselijk.. hij heeft er nu al moeite mee laat staan als ie ouder is..
en het is wel de schuld van de moeder, maar ene erg moeilijke situatie voor het kind.. en die moeder is nu tog al dood dus nu kan er tog nix meer aan gedaan worden

Navidad

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-06 18:09

moeder is niet dood...

jari

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-06 18:13

owh srry verkeerd geleze,...

_Nicky

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-06 18:15

Zo iets kan je verwachten, het is niet bepaald erg slim om je kind met een draaiende motor alleen in de auto te laten zitten. Het was denk ik een kleine moeite geweest om de motor af te zetten en de sleutel eruit te halen!

Tellie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-06 19:01

Hee. Dat is hier.
Maar die moeder is ook niet slim dat ze haar kind alleen in de auto laat.

mjammiie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-06 19:03

Ik zou zelf wel denken dat je dat nooit moet doen! eigenlijk vind i het een goed les voor dem oeder alleen wel erg voor je dan als je dat bent en een kind van 5 die doet dat heus niet express! hij dacht vast wat een grote kinderspeelautootjee:D