Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:Volgens de school was vooraf gemeld aan de ouders van Luckert dat hun zoon niet welkom was bij het uitstapje. Hij mocht niet mee omdat er nog een rekening van 40 euro van de schoolreis van vorig jaar openstond. Ook de 140 euro van dit jaar was niet betaald. "We hebben een hele serie brieven gestuurd met het verzoek het geld alsnog over te maken, maar daar hebben we geen reactie op gehad", meldt de schoolleiding.
Bij het vertrek uit Amsterdam wist de jongen echter ongezien de bus in te komen. Toen dat ontdekt is, werd Luckert op een kleine parkeerplaats uit de bus gehaald. Hij is vervolgens via de berm van de snelweg naar het plaatsje Holten gelopen, waar hij de trein terug naar huis heeft genomen.
Fairie schreef:Beetje dubbele mening over.
Fairie schreef:Als het echt zo is volgens die update vind ik het wel terrecht dat ze hem er zo uit hebben gezet. Maar ergens toch ook weer niet heel rechtvaardig......
Beetje dubbele mening over.
IMO hadden die ouders sowieso gewoon moeten betalen. Prima als je niet betaald, maar ga dan ook niet mee.
IronMaiden schreef:Een rechtszaak aanspannen is een beetje duurder als een excursie betalen hoor, maar goed zo ga je niet met kinderen om. Er had wel iets heel ergs onderweg kunnen gebeuren met die jongen.
faye schreef:Of de ouders nou wel of niet betaald hebben, je zet een minderjarige waar je als school verantwoording voor hebt niet langs de snelweg uit de bus
laquintatje schreef:ik hoorde t net op de radio! echt belachelijk... bel dan die ouders op da ze hem moeten komen halen
Welshcobfan schreef:Mijn school wou me ook een keer achterlaten in frankrijk omdat ik te laat was voor de bus, ze hadden mijn paspoort en alles al achtergelaten.
nancy22 schreef:Beláchelijk gewoon.Ipv dat ze hem vóór de reis niet mee hadden genomen (wat overigens ook niet eerlijk geweest was, hij kan er immers niks aan doen), ik begrijp niet hoe ze erop gekomen zijn zeg.
Ze hebben (de schoolleiding oid?) hun fout wel toegegeven volgens mij he?