Doden aardbeving Java..

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

ENOMIS

Doden aardbeving Java..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-05-06 16:09

Haai..

denk dat veel van jullie het wel hebben meegekregen? Maar er is dus een groot aantal doden gevallen bij de aardbeving in Java.. Er word gesproken over 3500..
Nou weet ik niet precies of het hier goed staat, maar ik kon zelf niks vinden.. Het zit zo.. Ik ken iemand uit Java.. Die woont daar ook nog, maar contact is vrijwel onmogelijk.. Het blijft bij brieven schrijven.
Nou heb ik al een tijd niks meer van hem gehoord, en schrok dus wel toen ik het nieuws hoorde.
Ik heb op google lopen zoeken naar dodenlijsten maar kon niks vinden..
Nou kan dat ook alleen als dat bijgehouden word maar ik ben niet zo goed met dingen op internet zoeken..

Het klinkt misschien luguber, maar ik zit er nogal mee..
Wil gewoon erg graag weten of die vriend nog leeft.. Schrijven duurt erg lang, zeker nu in zoon rampgebied..

Dus als één van jullie misschien weet of zo'n lijst er is, of waar je die kan vinden..

Bvb.. xxx

Sisco4life

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-06 16:16

Sorry, ik zou niet weten hoe je eraan moet komen maar ik hoop het beste!

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-06 16:19

pfff, erg is dat he? Zelf heb ik dat mijn beste vriend in Pakistan woont, en daar zijn geregeld bombardementen en zelfmoordacties.. Dan sta ik ook doodsangsten uit en hoop maar dat het hem bespaard is gebleven. De laatste keer was het wel heel erg dichtbij. Ik kan er echt wakker van liggen, maar gelukkig weet hij dat, en probeert hij me dan zo snel mogelijk te laten weten dat er niets aan de hand is. Soms gaat dat alleen niet, en dan voel ik me dus ook vreselijk en zit ik er echt mee. Gelukkig heb ik dan het geluk dat hij wel internet heeft, wat het ook soms niet doet (als het regent ) maar het is tenminste iets

Ik heb even op internet rond gekeken maar volgens mij moet je nog even wachten op dat soort lijsten sorry

ENOMIS

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-05-06 16:29

Ja dat denk ik ook.. Maar dat wachten is zo vreselijk!

I-made ( waar het over gaat ) heeft geen internet, tenminste niet bij huis.. en volgens mij ook niet in de buurt.. Telefoon is erg duur.. Hij werkt op een cruise in de caribean ( waar ik hem ook op heb ontmoet ) om geld te verdienen voor zijn familie.. Dus hij kan echt niet bellen.. Ik hoop maar dat hij nu ook veilig op die boot zit..

pluklief

Re: Doden aardbeving Java..

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-06 16:33

kan je niet contact op nemen met een ambasade of zoiets misschien kunnen die je meer vertellen

ENOMIS

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-05-06 16:42

de nederlandse ambasade daarzo?
Hmm Ja valt te proberen..
Mijn indonesisch ofzo is niet zo best (A)

Justy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-06 17:10

Op een Nederlandse ambassade spreken ze gewoon Nederlands hoor Ik zou alleen niet verwachten dat er al nieuws is... Sterkte met afwachten in elk geval.

ENOMIS

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-05-06 17:36

Nee weet ik

Daarom ook zei ik ook de nederlandse

Rinskee

Re: Doden aardbeving Java..

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-06 19:21

wat erg voor je
weet je al meer of zit je nog steeds in onzekerheid?
ik hoop voor je dat alles goed gaat met hem..

loveluuk

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-06 15:08

er is toch een nummer wat je kan bellen voor nederlandse mensen in een rampgebied. misschien kunnen ze je daar verder helpen. heb alleen geen idee wat voor organisatie dat is...
succes en sterkt

ENOMIS

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-06 16:57

Pff heb nieuws! het is helemaal goed met m Gelukkig! ThnQ iedereen voor de tips & steuntjes