een man heeft een paard meegenomen uit het weiland het friese paard werd vermist toen er vrijdag ochtend werd gevoerd de manege belde meteen de politie kort daarna werd de dader aangehouden het paard staat weer in zijn vertrouwde stal
die man had hem mee genomen met alleen een halster om half 6 snachts en hij liep langs de bezinepomp en die hebben dus ook al de politie gebelt!! omdat hun et gek vonden dat iemand met zijn paard ging wandele met alleen een halster!
Dus als ik het goed begrijp is om half zes de politie gebeld omdat iemand met een paard langs een benzinepomp liep. Bij het voeren (hoe laat was dat?) werd ontdekt dat er een paard weg was. De politie heeft meteen de link tussen 'de met een paard wandelende man' en de diefstal gelegt en wist ook wie die man was en waar het paard stond?
Net als Avanti wil ik graag weten waar is dit gebeurd en hoe je dit weet?
de paarden werden kwart voor 7 gevoerd het was in diemen! de politie nam het niet egt serieus en zijn ter paard wezen rijden toen was hij bij de jaap ede baan losgebroken en hebben ze de paard nagekeken (chip) en de eigenaresse moets de papieren laten zien! de man is weer op vrije voet!
Ze jatten tegenwoordig alles als ze gezopen hebben, hoorde pas een verhaal van 2 jochies die een vissersboot hadden gejat na een avondje stappen. Resultaat: duizenden en duizenden euro's schade.
nee hij was niet dronken hij wou het paard verhandele op de jaap eden baan of jan van galen dat weet ik niet precies ik vind het egt belachelijk dat deze man weer op vrije been is! de zelfde dag nog hij kan zo weer een paard jatten want voor die 2 uurtjes dat je zit :S