Jessica Kellenbach vermist

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Arrabel

Jessica Kellenbach vermist

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-05-06 10:28

Geboorteplaats / jaar: Purmerend, 1990

Weg sinds: Zondag 14 mei 2006

Laatste woonplaats: Purmerend

Land: Nederland

Uiterlijke kenmerken: Lang sluik donkerblond haar, grijs/blauwe ogen, 1.70 m. flink postuur, veel sproeten in het gezicht, blanke huidskleur. Op het moment van verdwijning droeg Jessica een zwart colbert, een zwart truitje zonder mouwen, een blauw topje, een blauwe spijkerbroek en witte 'Le Cocq' ballerina's.

Gezocht door: Familie

Extra info: Sinds zondag 14 mei 2006 wordt de 15-jarige Jessica Kellenbach uit Purmerend vermist. Ze wilde niet terug naar een jeugdinrichting en is daarom van huis weggelopen. In het verleden is Jessica vaker vermist geweest.
Afbeelding

jepsica

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-06 10:29

jeetje waar zou zo iemand heen gaan

Arrabel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-05-06 10:37

Ik denk met een jongen mee?
Ze is 16 en dan kan je snel verliefd worden.'

Of met zo'n loverboy...
Ik vind het wel heel erg.
Maar waarom zou ze in een jeugdinrichting hebben gezeten?

floorlayka

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-06 11:23

ik hoop dat ze haar snel vinden..
Misschien had ze een trauma of zoiets of was psycisch niet in orde?

Britty

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-06 11:24

Ken je dit meisje persoonlijk?

Natuurlijk is het erg dat zo'n meisje vermist is, maar degene die zelf weglopen, heb ik toch wat minder moeite mee als kinderen die echt ontvoerd worden. Via www.vermist.nl kan je doorlinken naar die site met allemaal vermiste kinderen. Daar staan, naar mijn mening, veel ergere verhalen tussen. Kleine kinderen die echt van de aardbodem verdwenen zijn. Kans is groot dat die slechter terecht komen als dit meisje. Sorry, maar zo denk ik er echt over. Neemt natuurlijk niet weg dat dit voor haar familie en vrienden een moeilijke tijd is

Nadir

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-06 21:35

Britty schreef:
Ken je dit meisje persoonlijk?

Natuurlijk is het erg dat zo'n meisje vermist is, maar degene die zelf weglopen, heb ik toch wat minder moeite mee als kinderen die echt ontvoerd worden. Via www.vermist.nl kan je doorlinken naar die site met allemaal vermiste kinderen. Daar staan, naar mijn mening, veel ergere verhalen tussen. Kleine kinderen die echt van de aardbodem verdwenen zijn. Kans is groot dat die slechter terecht komen als dit meisje. Sorry, maar zo denk ik er echt over. Neemt natuurlijk niet weg dat dit voor haar familie en vrienden een moeilijke tijd is

Iemand die weggelopen is heeft duidelijk niet in de gaten waar hij mee bezig is. Het is dus zeker niet minder erg. Ik begrijp je redenatie wel, het lijkt er op alsof zij dit zelf in de hand heeft. Dat weet je echter nooit, misschien is ze wel vrijwillig weg gelopen maar is ze daarna in een situatie beland waar ze helemaal niet in wil zitten.

En dit meisje is 15 jaar, wat weet zij nou van de wereld? Het maakt voor de familie echt niet uit of het kind nou 8 of 15 is.

Ik hoop dat het meisje snel gevonden wordt.