Tja, hoe moet ik beginnen?
4/5 weken geleden verkocht mijn vader via internet onze auto aan een stelletje turken. Ze kwamen bij het werk van mijn vader de auto ophalen. Met deze auto was echt niks aan de hand, wij moesten hem verkopen door geldproblemen. Ze hebben erin gereden, en hebben ermee naar de andere kant van Nederland gereden, naar hun verblijfplaats denk ik.
Niks van hen gehoord.
Vandaag krijgt mijn vader telefoon, diezelfde mensen, ze willen hun geld terug want de motor is kapot en de auto moet naar de sloop. Omdat mijn vader het geld gewoon echt niet heeft kan hij dus ook niks geven. Hij heeft het uitgelegd, maar die mensen denken dat mijn vader hun heeft bedrogen. Dat de auto al kapot was e.d. Nu wil die turk dus maandag naar het werk van mn vader gaan om hem neer te schieten..

Ik vind dit doodeng, straks schieten ze hem wel neer! Aan de telefoon zei die turk dat hij toch niet in Nederland woonde dus hij kon doen wat hij wilde..

Met dit verhaal wil ik zeker geen buitenlanders min maken ofzo. Ik ken wel meerdere buitenlanders, maar dit gaat me toch echt te ver!