Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
love_lucca schreef:Ja maar denk je nu echt dat Hirshi Ali zo makkelijk was weggegaan als ze niet al een nieuwe mooie baan had ik denk het niet hoor
En mij is verteld dat je in dat inburgerinsexamen maar heel weinig fouten mag hebben * maar dat weet ik niet zeker *
love_lucca schreef:Ja maar denk je nu echt dat Hirshi Ali zo makkelijk was weggegaan als ze niet al een nieuwe mooie baan had ik denk het niet hoor
En mij is verteld dat je in dat inburgerinsexamen maar heel weinig fouten mag hebben * maar dat weet ik niet zeker *
slaatze schreef:
Dat klopt en het zijn soms belachelijke vragen.
Een vriend van me heeft het moeten doen en kreeg vragen over de gouden koets, paleis op de dam, enz.
Vind vragen over de regels/normen/waarden die in NL gelden een stuk intressanter dan de gouden koets
Woogy schreef:nee goh, waarom staat ze dan huilend in de krant? waarom reageert ze dan "geschokt"? ze weet dat ze gelogen heeft en dat ze hier feitelijk illegaal is. en tsja mijn idee is toch dat ze het heet onder d'r voetjes voelde worden en daaromz o graag weg wilde. maar hey calou werd er meteen de eerste week uitgezet...waarom zij niet?