Vier moederdag in stijl

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Melia

Vier moederdag in stijl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-05-06 10:06

Moederdag begint zondag met ontbijt op bed van de kinderen, die een poging hebben gedaan een ei te bakken en jus d'orange te maken. Vervolgens zijn er mogelijkheden genoeg om de rest van de dag even bijzonder te maken.
Neem moeder bijvoorbeeld mee naar de thermen. Veel sauna's en beautysalons hebben speciale Moederdagaanbiedingen. U kunt het zo bont maken als u wilt, met onder andere massages en gezichtsbehandelingen, maar ook bijvoorbeeld met aansluitend een lunch of diner.
Dat diner kunt u trouwens ook ergens anders nuttigen. Hoog in de lucht bijvoorbeeld, terwijl u geniet van een trip in een luchtballon. De luchtballon fungeert als heteluchtoven, boven uw hoofd worden dus heerlijke gerechten voorbereid.

Dansen
Misschien houdt moeder wel van dansen? Op Strand West in Amsterdam wordt een speciale buikdanscursus gegeven. Deze traditionele dansvorm is bijzonder populair op dit moment. Als moeder wel van muziek houdt maar niet van dansen, dan zijn er verschillende Moederdagconcerten om naar uit te kijken. Het Rotterdamse Jeugd Symfonie Orkest geeft ieder jaar een concert speciaal voor alle moeders.
Er is dus geen excuus om het dit jaar bij een ontbijt te laten. Moederdag kan in stijl gevierd worden.

Bron: hetnet.nl

Frantic

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-06 08:25

Leuk, en wie gaat dat betalen? We hebben niet allemaal een geldboompje. Persoonlijk vind ik een klein cadeautje meer dan voldoende...

Liedje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-06 08:28

amondi schreef:
Leuk, en wie gaat dat betalen? We hebben niet allemaal een geldboompje. Persoonlijk vind ik een klein cadeautje meer dan voldoende...

Ja mee eens
Tis allemaal geldklopperij

ChristaMoor

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-06 08:32

Ik ga (een deel van) mijn moederdag vieren bij moeder en kind (6 dagen) in de wei , na een hopelijk ontbijt op bed, maar dat betwijfel ik omdat wij al uit bed zijn en de kids nog niet . En we gaan ook nog naar een moeder (oma) toe. Dus helemaal geen tijd om op stap te gaan....

Brammetje16

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-06 11:09

rakkertje 13 en ik gaan misschien iets met de paarden doen, maarja wat ?

Melia

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-05-06 11:27

ik ook hoor, vind het 'grote' onzin maarja, wou het toch even plaatsen

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-06 18:35

amondi schreef:

Sommige mensen hebben wél de behoefte om hun moeder lekker te verwennen op moederdag

Liedje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-06 18:54

Lauss schreef:
amondi schreef:

Sommige mensen hebben wél de behoefte om hun moeder lekker te verwennen op moederdag

Wij doen ook wel een cadeautje Maar een hele dag uit omdat het nou zo nodig moederdag is doen we weer niet
Dat doen we sowiezo wel regelmatig, daar hoeft het geen moederdag voor te zijn

Frantic

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-06 07:13

Lauss schreef:
amondi schreef:

Maar ik ben de moeder! Ik heb een cadeautje gekregen van man en kinderen en mocht kiezen wat we gingen eten.... Net alsof ik jarig was.
Saskia had voor het eerst met haar paardje dubbele winst en een eerste prijs. Colin is zonder mij, maar met een paar vrienden naar de open dag van de landmacht geweest. En Paul had ik niks aan...

Voor mij een geslaagde dag!